I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Veckans låt: T.R.A - So Much More.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-14 10:04

Veckans låt: T.R.A - So Much More.mp3

Regler:

- Vi väljer veckans låt, varken det faller in i eran smak eller ej.
 - Man får inte skicka in förslag på låtar till veckans låt.
 - Vi kommer inte tolerera sådant som "öööh, vafan min diss mot
   shittfejs är ju grymmare!!!"
här i tråden.
 - Vi håller stenhård koll på allt som skrivs i denna tråd, så bete er
   exemplariskt.

____________________________________________________________________________________________________________

Med lite försening så presenterar vi denna veckans låt, T.R.A med "So Much More". Detta är en solo låt med producenten Yoni bakom spakarna, men T.R.A är även med i Almost Good clicken och de har bl.a ett mixtape pågång. Så här med presenterar vi moderatorer i Audioforumet stolt denna veckas låt:

T.R.A - So Much More.mp3

RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-01-14 12:41
dope
work some magic

2008-01-14 12:56
Så jävla rätt! Det TMK glömde nämna dock , är att jag (Dubblaa) och T.R.A även håller på med ett eget tape/skiva, som vi just nu håller på och jobbar stenhårt med.
När denna kommer släppas är ännu inte bestämt, men när den väl gör de så kan vi garantera er grymt fet skit. :)

Bland Produktionerna hittar ni bland annat Yoni(Almost good) samt Jonik och en hel del annat smått och gott.

Gästerna har vi valt att hålla hemliga tills vidare, men de gör vi just för att 
det blir mer spänning i luften på de sättet ;)

Hare bra alla lyssnare, och fortsätt pumpa de här tracket för svenk hiphop e fan inte död, vi tar fram saxarna och klipper navelsträngen....HOLLA! /Almostgood
I am Macloooooovin!

2008-01-14 12:58
jusste! Big up's till Minorah på sången också, fet skit..
I am Macloooooovin!

2008-01-14 15:29
naaajs track!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Rappare

2008-01-14 18:23
Damn, beatet är kalasbra. Refrängen var ganska fin den med, även om det inte var något speciellt. Mixningen på verserna å andra sidan håller jag inte riktigt med om. Acapellan låter instängd och flyter ihop för mycket med beatet på vissa ställen. Engelskan är klart godkänd, även om deliveryn till och från är ganska oinspirerad och några overdubs låter mer gnälliga än understrykande. Jag orkar inte direkt lyssna på texten nu, så vi får se om jag återkommer med någon kommentar där också senare.

2008-01-14 21:50
låter tunggung, men som sagt mixen kunde varit snäppet bättre.
hets, stress, fest!

2008-01-14 21:59
chea, tra är fet. gillar det mesta från den munnen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-15 00:02
chea, tra är fet. gillar det mesta från den munnen.

no homo? höhö.. skämtåsido, fet låt!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-15 00:48
va porrig minorah va..dock va acapellan aningen för hög

rappen va nice..flowet satt, lite mer motivation kanske

beatet va grymt, föll mig inte riktigt i smaken, men den var grymt producerad med välsittande trummor och sax..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-01-15 00:49
haha "porrig"..du har gjort ett väldigt bra och fint jobb, menar jag såklart ;P
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-01-15 00:54

yes denna är fet! Ärligt, on point och skönt beat.

Almost Good i ditt fucking öra.

Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!

2008-01-15 13:27
grattisz
www.youtube.com/prendel

2008-01-16 19:13
Det här låter tvärfett ju! Mixningen kunde ha varit lite bättre, det är väldigt mycket S-filter på märker jag. Refrängen är cool, dock känns det som att hon inte riktigt kan ta tonerna helt och hållet på vissa ställen. Men helt klart en tung låt!
Yeah, you know..

2008-01-17 14:12
tvärfett beat. en bra låt överlag

2008-01-17 17:36
riktigt bra :)

2008-01-18 23:04
ey shunos! glöm inte å checka almostgood spacen.... http://www.whoa.nu/community/www.myspace.com/almostg

Just nu ligger bara denna track uppe, men vi jobbar som fan på nya grejjer och kommer strax med massor av uppdateringar...

Håll ögon och öron öppna !

I am Macloooooovin!

2008-01-20 11:34

nice 1

Graffare

2008-01-21 01:13
ouf va dope!

rösten gillar jag, uttalet är mad, beatet underbart
refrängen funkar, men njaa nästan inte men allt
annat lyfter tillbaka det så det spelar ingen roll =)

its all good, tack för denna - mer sånt här
http://metafourhiphop.com/

2008-01-21 03:14
är tra traumatic?
för mkt ssssss på mixningen. annars gillar jag det mesta!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-01-22 06:45
är det inte dags för en ny ?
krrrrrrrra