Simon & JiiM - Vill Ha Mitt Liv Tillbaks (del2) kommentera också tack =)VERS 1 SIMONVERS 2 JAGVERS 3 SIMON REFRÄNG BÅDAhttp://www.speedyshare.com/348510425.html
vers 1: simonEn tår som ja fäller när ja går den långa vägenJa Tänker tillbaka på hur jag kommit i dessa lägenoch de värsta av allt jag kunde inte lägga avhar insett felet oss mig o kämpat vidare till idagskyllde på alla andra, borde skylla på mig självLog inte en enda gång skulle inte kalla mig för vännOm jag va du , så hade ja inte pallat mer nuoch allt som jag ställt till med ,jag svär nu e de slutO ja kan inte ända på alla saker som jag gjortSka Följa min karta till en plats väldigt långt bortFörsöka finna lycka , finna mitt rätta jagFörsöka vara glad över allting som jag harFör jag kan om jag vill men de räcker inte tillja lämnar de förgångna För ja kan läsa livet utantilljag är inte den jag var. för mitt liv har förendratsJag lodsas inte om de men ni ser att jag har ändrats
Ref : Jag går ensam till slutet och hoppas på de bästaSå länge som jag lever, kommer jag klara dettaMed tårar på kinden , och bortglömda minnenSå Går jag mot vinden och lättar på mina sinnen
vers 2 jim :jag försöker ta mig fram, jag försöker ta nåns handjag försöker göra allt men jag kommer aldirg framgenom eld, genom vatten i alla svåra lägen jag försöker gör allt men det är någonting ivägenorden som ni säger ,dom blåser bort med vindenför tiden går så snabbt så det rinner ner för kinden jag gör allt jag kan ,för att få mitt liv tillbaksför jag orkar inte leva när jag bara känner hatkan någon hjälpa mig ,för jag hittar inte svarså jag skriker det högt( jag vill ha mitt liv tillbaks)jag försöker vara lycklig, ja försöker hitta ett slut ja försöker ta mig fram och jag svär ser ett ljus så jag följer denna vägen, för att hitta atmosvären jag lever bland besvären,för jag är ensam i denna världen Jag vill glömma varje minne,för jag vill vara ifredjag vill vandra i genom livet och inte plågas mer
vers 3 simonE de såhär jag vill ha de för nu har jag börjat tänkaGer snart upp mitt hopp för ja pallar inte väntaNär jag ser mig i speglen så är det inte jagja ser en ung kille som inte har något liv kvarHar Kämpat genom mörker men ser endå inget ljus Från början va de bra men sen kom boken till sitt slutinnerst inne e de tomt ja kan inte finna vägenStår kvar på samma plats i ruta ett utan glädjeJa ler när ingen ser o ja fattade knappt att de va fel Ja slogs mot mig själv ja va falsk mot en delAtt ingenting ska va bra de e lugnt jag har blivit vanoch allt som betydde mest för en de försvann på en enda dago ja kan inte beskriva känslan , aldrig kännt såhär förutDom ville se mig nere och de fick dom se till slutja går mina steg och ja hoppas på något braMed tanken i mitt huve , ja vill ha mitt liv tillbaks