I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dubbel V - Vem är Mcbusta (Live)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-16 21:33
 .. hmm, hör 0 av vad ni säger .. har ni den som Mp3?
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo

2008-01-18 16:16
HAHAH jag tackar jag tackar fan gratis reklam tack för att ni sprider mitt namn lite extra haha

endå pinsamma ser ut som två små grabbar som försöker leka ggggg-uuunit på scenen hahaha

rektum P25

försökeru vara rolig lr nånting ?? Mc.Busta     emcee busta igentligen  men va gör d om ja har busta som namn? bustarhymes heter han i inte bust så vad e det du försöker få fram??
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-01-18 16:30
mcbusta är en fett skön rappare, tillskillnad från er .. tyvärr :(
Gangsta Rap Made Me Do It!

2008-01-19 01:01
Dominic: È du pajas mannen ? Låten "We dont give a fuck" är inte en direkt diss mot Jocke Berg bara för att den består av någon rad om Jocke. De har näjmdroppat Jocke/kent ett antal ggr, inte är det någon direkt diss för det..

Folk bryr sig inte om deras namn droppas av ngn random..

Jaja, bara faktan att mcbusta skrivit i eran tråd menas att ni blivit överkörda utan dess like..

Puss.

2008-01-19 01:27
Word på Subdominant där i början..

2008-01-19 02:33
suuug av mig

2008-01-19 13:31
Haha omg xD Helt fucked up tråd tycker jag... Men orka tjaffsa...
gilla er live iaf ^^
Upp med videon från 30 november de va ju typ, det bästa hiphopjamet sen typ 20 årsen eller ngt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.