Aforism - HipHop is dead (Fristil) [Video]
Yess! Massive Sound Entertainment bjuder på en liten teaser till Aforisms MixTape Som släpps i februari ! Denna Video är en studio session från Massive Delux Studios . Låten:Inspelad: I Massive Delux Studios av UngFramförd av: AforismLyrik: AforismMixad av: Ung för Massive Sound EntertainmentVideon: Filmat av: Ung Klippt och Redigerat av: Ung PGA att video lagts upp på Youtube så har kvaliten försämrats pga comprimering. Videons fulla kvalite får ni tag i när mixtapet släpps då kommer den också gå att tanka med övriga låtar och videos. Du har väll inte missat aforism Singel släpp "Jag är tusental" Spana även in: www.aforism.netwww.myspace.com/aforism www.myspace.com/ungproductionWWW.MASSIVESOUND.SE Komentera gärna när ni checkar!
Massive Sound Entertainment
Lyricist
2008-01-16 06:34
Förbannat synd att jag är den som är först här när den redan har hunnit ligga ute i över fyra timmar. Jag må säga att det är ruskigt roligt att se och höra dig med en annan stil och det glädjer mig att du inte gör det dåligt heller. Intressant med variation men begåvat att behärska den. Jävligt skön låt från beatproduktionen till slutmixen. Videon tycker jag är jätteorginell och nästan modigt gjord. Jag vet inte vad mer jag ska säga om detta. Men ja, vafan.. Skithärlig låt!
Najs!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Nice som fan både låten o videon
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
grym ju =D du har skön stil mayn
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
skön stil asså :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Tack alla som diggar! Verkligen kul..
Håll utkik efter mer med Aforism som kommer släppas för en tid fram över!
Videon verkar har försvunnit här ovanför?
Vi lägger upp den igen om det är nån som lider av samma problem som vi.
skön tidig 90 tal sampling som hijack använde, sedan nas ca 17 år senare...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
diggar skiten asså
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fett..gillade tröjan oxå ;P
Gillas mycket. blow it up
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
Jobbig färg på videon ! Bra låt !
Mc´s Spottar Verbalt
tuuung låt!. men videon var inget att kolla på enligt mig, inget intressant.
Moderator
2008-01-16 17:12
riiiktigt tungt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett skön låt och video bra gjord hehe
är glad om jag får positiv kritik är besviken om jag får skit kritik bättrar mig om jag får hjälp kritik
D va tuungt!! ha d peys! MAYN!
Min signatur är inte så viktig......
aldeles för mycket effekter i videon, annars va ju låten soft osv:) keep it up
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
dude, var har du köpt tröjan? fet låt förövrigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter fett, rätt cool video :)
hets, stress, fest!
http://www.iamthereasonwhy.com/
yes yes!
Happypeople.se är the shit i LÅ..
lite fler kommentarer nu.. kom igen många som har tittat!
Vi har även lagt upp videon på Aforism´s myspace nu
www.myspace.com/aforism
tycker du la det skönt fakitskt .. men går ju knappast upp emot NaS ;) haha!;)
fan har hört den nu igen du låter lite som mange shmidt fsast bätre pz
är glad om jag får positiv kritik är besviken om jag får skit kritik bättrar mig om jag får hjälp kritik
Duger la, men Orginal låten e jävla mkt bättre :P
Henkish a.K.a ProNooB.
Hmmm! Alltså jag förstår inte vissa här i tråden som gemför den mot orginalet!!? Är ingen mening att gemföra dessa varför? jo! 1. Två olika budskap 2 Svenska/Engelska 3. Aforism är duktig men ge er, ska gemföra allla ni sopor där ute mot världseliten då är ni bara så pundare som aldrig blev nått.. det är NAS liksom. 4. Detta inspelat i en 400.000 kr studio. Nas spelar in i mulit miljoner kroners studio både i hårdvara och mjukvara. Detta är Het SkIT Punlt
UNG
Fett tung låt.. Videon däremot asså, njaa.. inte 10 poängarn asså, för mkt effekter..Men annars riktigt tungt! Peace maan
sov inte på detta fogs! Aforism chea...
Riktigt fet låt, flowet var coolt,och budskapet var fett!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
elelre så låteru som fronda
fan va tung hahaa
• honor. loyalty. reputation. respect. •
ja tyckte låten va överfet, tyckte videon va coolt gjord förstår inte varför folk inte diggar den menmen alla har olika smak. å budskapet va fett faktiskt :P peejz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
ja lyssna en gång till nu as fet denna låten måste uppa den !!!
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Jag tycker videon var riktigt kass, men låten måste jag säga var riktigt bra!! :) Bra jobbat killar.. =)
Jag är faran som lurar i natten!
Är det jag som är dum i huvet? det står att det är en "fristil" Men tycker inte det låter som en samt vem fan gör en video till en freestyle? Rätta mig om jag har fel någonstans. Har nämligen vart slö och inte snokat noga nog för att hänga med, utan jag har bara kommit med ett fy jävla jobbigt inlägg.
Video är som en studio session + att det var ganska kul med en video på denna!:D KUL ATT FOLK GILLAR!
UNG
fan, den här har helt gått mig förbi.. låten var fresh som attan, videon var cool - en gång, sen störde man sig på de lite för många effekterna som folk nämnt. fortsätt det du gör!
www.myspace.com/cedermusik
jag tycker att rappen var sådär men att reffen var fet. videon sög, man såg bara siluetter hela tiden - whack. chea
hm hiphop is dead? det finns redan en version av den ''Nas - Hiphop is dead''
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
Grym Video :) låten var galet skön oxå ;) peace
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008
Skön som fan! videon va cool men kanske lite överdriven med alla effekter. längtar tills mixtapet kommer
Lundh pund hund sund grund blund
dålig effekt på videon tycker jag.. hade varit roligare att se i vanlig färg eller svart/vitt...
Kul att så många chekat och 95 % diggar!
UNG
Jag har hänvisat er till reglerna, de gäller alla. 5 - Förbjudet att "uppa" för mycket Att uppa trådar; dvs posta inlägg endast i syfte att få den aktuella tråden att hamna högst upp i forumet - är absolut förbjudet om det går till överdrift. Uppar du din tråd inom de första timmarna från att den skapades så finns en stor risk att den slängs. Det är okej att uppa en tråd 2-3 gånger om den bär på viktig information om t.ex. ett inställt jam eller liknande, men handlar det om alldagliga diskussioner ser vi helst att ni låter bli att uppa. Detta pga att antalet trams & nonsenssinlägg ökar och för att det är orättvist gentemot alla andra users vars trådar självklart bör få samma uppmärksamhet. Samtidigt bör man kanske ta sig en tankeställare om man uppat sin tråd 2-3 gånger och folket likaväl inte diskuterar i den.
18 - Skriv normalt i dina inlägg Låt bli att enbart använda STORA BOKSTÄVER, eller att bLAnDa bOKsTävEr i klockren fjortis-stil. Det är också irriterande med en massa !!!!!!!!! eller ??????? och liknande. Detta gäller så klart även fetstil och kursiv stil. Vänligen använd dessa funktioner med vett. Bryter ni mot denna regel kommer ni få en tillsägelse, varning eller i värsta fall bli bannade.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL