Yez - Pain is Chronologic(Session) På engelska
Tjena, tjena! Hade lite tråkigt ikväll. Hitta ett skönt litet beat som jag hade någonstans på hårddisken och skrev en liten text på....hm, cirkus tio minuter. På engelska, precis som det står där ovan.LYSSNA LADDA NER Rap, text, mix: Allt jag. Beat, Freebeat. Lyssna och tanka, och droppa sedan en comment. One love, Yez.OBS! Som jag skrev där upp så skrev texten på 10 minuter och spela in på en kvart, så ni förstår nog.
One in a milli-on.
Oj, länken blev lite fucked up. Här är en ny:
LYSSNA Här är texten med:
This shit's chronologic, it last's forever And Some times it hurts when I see you two together I try to be cool, turn away When I see you so happy, it hurts me, babe That should of been me, and god once it was All I can do is remenice and think of us, damn Love you still I'll never walk a way, when others will You know where you got me, in the palm of you hand Let me blossem in your mind, let me be your man, please Shit, I messed it up I'm fading away, like ice in the sun Autumn is near, I'll make myself a pattern Representing what I'm feelin', a fucked up shadow I got so many questions, got no answers I'll bleed 'til I die cause, pain's chronologicUrsäkta felstavningar. Orka helt enkelt inte bry mig!
One in a milli-on.