fett med ett diams beat. hon är fet som fan! ;>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah töööngt haha diams beatet e skööönt!:D skönt lagt grabbar!!
Aka Jige,Jj,Shinepanze<br><br>
jag tycker det e den bästa låt du gjort med motti..o reffen var riktigt bra.o angelo var bra han med.låten över helhet får = godkännt
Asså, blir kaggen bara otydligare ? Jag kan lyssna på hur många rappare som helst, alla är tydligare än dig ? Är det mixen, eller what's up ? .. Inget i min smak dock, ang låten..
Reffen var sådär, likaså era värser, jag måste hålla med någon om att det är övermixat nu, men finns lite sköna rader. Kaggen och Motti la det ju bäst iaf, sen så tycker jag att när jag hör "Toni-Angelo" så får jag en känsla av att han ska ha Helno's röst typ :P vet inte varför ^^ haha :D yeye peys!
Signatur?
Fett faktiskt , mixningen funkar juh skit bra till beatet!! 9/10
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Dålig låt, låter som alla andra låtar ni gör.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
tuuungt intro, hoppade upp från datastolen eftersom jag trodde det var en "lovesong" ;p hahaha.
´Reffen´ var nått jag gillade jeffligt mycket iaf, det lät cleant, ni fick till det :)
KAGGEN, JAG HÖR TYP INTE VAD DU SÄGER, VAD HÄNDER`??????????? :///////////////
Keep it up!
Fyyyfaaaaaaaan vad göööööööööött :D
Korv?
kan du inte langa texten Kaggen ?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Skön låt! Men ja tycker du ska variera lite. Altså inte bara köra Skryt/Diss låtar hela tiden Peace
Exizt P16 Om du menar mig så har jag faktiskt varierat mig lite på senaste. du kanske har missat nå låtar? =)
tack till alla som skriver o lyssnar! =)
peace
ni la de fet båda två :) ! PEACE !!!!!
COCOSONE
Kanske jag har xD, haru lust o skicka länk till min gästbok ?
Keeep Droppi´n Comments ;D UPP WHOA !!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
säger som nån annan sa:P upp med texten , det är lite otydligt, men en fet låt :)
Jag förstår verkligen inte varför folk gillar det här. Taskiga liknelser och punches! Sån här hiphop skriker bara. "Hey vi vill låta USA ghetto fast vi vägrar lära oss skriva".
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
Loho-seher! I början av låten tänkte jag "Jaha.. Och detta är bra... hur?" Men sen kom reffen och då fick jag fan gåshud! Riktigt riktigt bra!
VINN möbler för 10.000kr på IKEA! Men omg o.o
TEXTEN !
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Den hade nog vart riktigt bra om man hörde allt! brukar digga dig kaggen & co, men nej, inte nu! beatet var bra iallafall!
riktigt riktigt tungt .. kaggens röst är den tyngsta, nytt med kaggen gör en inte bitter alltså (;
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
Shit tight asså ;) Kaggen skönt flow o vällskriven text Bra mixat Motti Skönt flow där me Toni Angelo a Diggades inte så mkt Men bra jobb gubbs vill höra mer sånt här av er :) peace!
peace!
tungt från alla håll Kaggen Riktigt tighta rader och flow skitskön röst Motti Dödande röst och sjukt najs flow jävlit hård attityd Angelo Sämre än dem 2 övre men endå bra
kaggen du säger att du och toppen va med reffen men vad är de som toppen gör på reffen?
var väl ingett klaga över tvärgo! roligt me jimcarrey i slutet :)
den låter fint kaggen, synd att vi från kristinehamns lokalradio hiphop nonstop inte fick tag i dig förra onsdagen, vi fick hoppa in med estet istället på luren :) men det låter bra som sagt, fast det brukar det alltid göra från er. mvh Tim @ Kristinehamn
låter riktigt bra grabbar =)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
uppppppppppp=)
(\_/) (O.o) (> <)
hela jävla låten var störtskön :)
gillar idén. men framförandet va en 8a. ibland försvann kaggens röst in i beatet. reffen var kraftig dock o gjorde låten till en låt. mottan vad kan man säga förutom att han e softast? pz fortsätt. varför inte reppa en låt om alla ölsorter i världen haha
diktaturens intre krets
Tack så jävla mkt grabbar. Uppskattas!