2 världar - Må som du [En del om mitt liv]
2 världar - Må som du Tjena Hejsan alla glada 2 världar lovers! :D Kicka en ny låt som e baserat på kärlek och hat, tagit från mitt eget liv. Tänkte bara spotta ut mina känslor igen, det e så här ni gillar 2 världar. Så lyssna låten, lägg ett inlägg :D Lyssna denna låten om mitt liv, så vet ni vart ja står i dag.. Den har en känsla av 2 världars mjuka sida hahaha!! hoppas ni diggar, lägger upp texten men som vanligt så får ni leva med stav felen. Orkar inte rätta så snälla ingen kretik om stavfelen, det e låten som räknas :D Texten!! Allt är exakt som förut, kanske till de värre. saker börjat årdnat sig, kanske till de bättre Vem vet? är trött på alla frågar hur ja mår, Kommer ge er samma svar nu som om 10 år, men ingen verkar fatta alvar längre, dom som va dina vänner e går, är inte vänner längre allt är bra, pappa har hitta vägen hem, men då börjar nästa känsla, kommer han sticka igen, Ja menar, man har varit fast i sina tankar och mål, Har inte blivit känd, men är endå en tånors idol, och så länge dagarna går, och gasar för bi kommer ja spottar rader om mitt traskiga liv Gud måste ha svarat på mina böner o tårar, för det har bliviet mycket bättre för oss bådakan ja lova kunde inte sova, hade bara mardrömmar, svetet de rann, va bara ja o nåra blöta kuddar,
Reff: Jag tänker på allt som har varit, önskar du i bland att allt kunnde va som vanligt ååh när allting årdnar sig, då vill ja en dag må som dig! Många soppa problem under matan, aldrig mer prata om dom, glömma de gammla, Men det är inte ja, för jag mins all skit, hade ett trakigt hem, tacka gud när vi flyttade ut Det är ett nytt år, ongrar ingenting ja skrivit, men ska göra ett försök att förlåta dom som svikit, för min flickväns skull, för min familj, o alla vänner! glömmer skiten, men kommer inte hälsa längre. i 3 veckor såg a varken sol eller ljus stängde in mig i mitt rum, ville inte ens titta ut, Men du knacka på mitt fönster, tårarna dom rann. Ja visste nått va fel, för du sa mitt riktiga namn de blev för jobbigt så du sprang gråtandes ut, ville inte inse de, men visste de va slut ja mins det som i går, fy fan va de gorde ont. när ja gjorde mitt val att ta ner dina foton Reff: Jag tänker på allt som har varit, önskar du i bland att allt kunnde va som vanligt ååh när allting årdnar sig, då vill ja en dag må som dig!
Men saker har förändrat sig, vi går sakta fram, Kärleken finns där, när vi ser på varan. vi har hittat tillbaka, glömd de som varit. fast de e jobbigt, be ter vi oss vanligt. och jag förstår att du är ledsen i bland, för ja vet att din önskan e att ta mitt efternamn, Har aldrig slutat älska dig, har aldrig slutat tro. förstår dina tårar, skulle aldrig klara gå i dina skor, du gör mycket för mig, är väldigt tacksam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men i bland ser ja inte de, så de blir bråk som fan, förlåt men ska bättra mig, förstå dig mer. ska få dig le, för vill aldrig se dig gråta mer. du betyder så mycket. du har alltid funnits där. 2 år har gått o är fårtfarande kär. ja tjiklar dig i naken, pussar dig på kinden, baby låt aldrig mer vi 2 bara va ett minne. Outro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Första versen, asbra inlevelsen vart skifet..diggar hur du förklarar som fasen.. Men reffen..är lite osäker på den..den är bra men den känns lite tom? Andra versen, den gilla jag som fasen.." jag gjorde mitt val å tog ner dina foton" det är riktigt jävla fett..inlevelsen där med..meeeen 3:e versen..den va helt okej..inte som första å andra ..du tappar lite i slutet..ditt outro..hum den kan funka..:) All 4 me Skjut säkert !
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
diggas som vanligt pallar inte ge kritik men tja- bra låt helt enkelt
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Lika Bra som allt annat du gör, keep it up broe!
Yeah tanks!
dettta var bra maaan keep it upp:D½!//OWEEE
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
diggar faktiskt inte detta. vet inte varför men kanske är för att du inte kan skriva? diggar inte din rap heller... allt känns bara så fel!
Make love not war
mannen ja diggar som fan, bara en detalj me reffen men när du sjunker "måå som deeeEEeej" försöker du vejla lr vafan de heter, ja tyckte inte de lät bra men resten av skiten va FET
vissa delar var lite kassa men vissa satte du riktigt fint ! i helhet, helt klart fet låt =)
lika bra som vanligt! bra jobbat, mp3 låt =)
Riktigt bra! Flowet och känslan är bra och det låter bra med en härlig text! Mixxningarna är sköna också. Reffen var så där.. Tycker att du är lite underskattad på nått sätt. Peace
tack för kretik, bra som dåligt.. då vet ja va ja ska bättra på!
fett bra låt va fan, diggar den sjukt mycket, du har bra inlevelse.
Fan asså, jag e possitivt överraskad, astungt alltså, iallafall första versen och reffrängen, reffrängen låter som som någon sa men jag tycker det låter avslappnat och så där, ba hel soft.. det här gjorde du bra, tummen upp..
yeah , börjar mer o mer digga de du släpper mayn. beatet känner jag igen som fan vem har kickat på det innan , eller kanske bara samma sample ?
ja har inte hört att någon kickat på denna beaten för, men ja tycker själv beatee påminner om petters låt, logiskt!
Skön låt =)
http://www.stanislav.nu
Den är riktigt tung denna låten gillade andra versen määst sen första sen tredje flowet rösten beatet alllt är perfekt en låt osm kommer spelas igen :P ! peace one love !
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
heheh tanks
kom på det , beatet har dollarbill kickat på (A)
är det beatet freebeat? vart kan man hitta det i så fall (aa)
En snubbe vide namn dj exlent , proda de till mig faktisk..
Tungt låt grymmt bra inlevelse
Beatet: Helt okej (någonstans blev det otakt) Rapp: Satt bra, bra flow Röst: Bra röst på din rap Sång: Ej sångfågel men det blev personligt, bra. Text: Bra text, sorlig och glad samtidigt, bra. Det du skall tänka på (vet ej om du gjorde det med vilje) är att dina addlipz är på tok för höga. De skall höra ytterst lite. När dina addlips "aktiveras" skall man höra att det är en addlip och inte din huvudvers. Och när det endast är huvudversen så hör man det också för att sedan fyllas på med addlips. De ska bara fylla ut. :) Bra jobbat!
:) gillar denna
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
kan du läggar upp en ny länk??
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Låten finns på www.frizon.info
thx:D
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman