om ni vill ha texten så skulle jag kunna ordna det!
sjukt fet låt det här !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AS Skön låt! =) Upp!
What Da Fukk..!
Riktigt jäkla skön låt och ett riktigt jäkla skönt beat! Enda som jag tyckte var lite negativt var nog mixen så som det låter ju nu, men beror säkert på att man lyssnar på MySpace. :) One love, Yez!
One in a milli-on.
Tackar allihopa :D ElCalifas: jasså? aa det är nog myspace för jag satt och mixa väldigt länge för att få den så bra som möjligt :D
riktigt tungt :P bland det bästa jag hört här på whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va chill. skit nice riktigt bra... ni kan gå långt!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Fett najs mannen! Bra jobbat
den var bra! lägg upp den för nedladdning?
du är fet as hell !
Sleep is the cousin of death
tack så mycket allihopa :) känns skitkul att höra. jag langar upp en speedyshare länk snart!
tunga grejer det här, diggas.
work some magic
diggar den hårt
hört den för ett tag sen nu kompis men den är riktigt bra :) hörs att du inspererats av bone thugs
Tack mayne! aa :) bone thugs är kungar ju!
speciellt Wish och Lazie, gilalr inte tjockisen haha
eller tjockisen är väll krazie?
Riktigt schyst att man får ladda ner denna med. Riktigt jäkla skön är den, in på mobilen direkt. Ska pumpas på vägen till tjejen. :) One love, Yez!
One in a milli-on.
P.S; Och nu lät mixen mycket bättre med! Jäkla myspace, haha!
One in a milli-on.
Tackar man! aa haha jävla myspace :) haha
jävligt nice! bra gjort man! keep it up..
riktigt tungt.. mysigt beat, och bra ton i rösten.. bra mixning! upp
http://myspace.com/monzdidryk
Skön låt sånt man kan knulla till haha, ne men de riktigt soft beatet e softsoft de också Holler!
Gillar den.. Lite skilland från dina andra låtar. Menar stil messtigt.. Sounds niiijjas :D
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
just fly away!
work some magic
talang homie. beat, mix, rap/sång, röstläge >> riktigt bra helhet.
Shiiittt Gaalnare än detta blire inte , Feet Mix , Feet Röst , Allt va fett ... Keep This Up !!! UPP !!!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
rawtalent höjer verkligen standarden i audio
riktigt phet låt! skön röst! mixen var verkligen skön, men - på myspace, fukk it ;) upp!
Är det så?
Nice låt som fan, ni kan gå långt som fan, du kan gå hur långt som helst tror jag nog. Får bara inte hoppas att du får en sån där 20 års kris:P hehe:P Men du har framtiden för dig, att du är 15 år och kan uttala engelska sådär bra har inte jag hört/sett på engelska, det är brist på engelska rappare här på whoa tycker jag, brist på DUKTIGA engelska rappare. Det är bra att du finns, för den här låten var fan i mej bra. Denna får fan 9/10 Nice (Y) Big up for Nick-KPeace From NemC
http://www.myspace.com/danielsavaker
Tackar alla! tack NemC för att du la ner tid!
mixen var verkligen skön, men - på myspace, fukk it ;) aa dem gör ju om låtarna så att dem inte ska ta upp så stor plats därmed den dåliga kvaliten. det är både bra(sidan rullar på bättre) och dåligt(kvaliteten blir sämre)
spidytjär länc? täk
Pheettt pheett riktigt tuungt det hära 15 bast och så hära Shiit. GOO .!!
Vice Versa!
spidytjär länc? täk = speedyshare länk? tack