KRB - Ber dig
Tjeeenare. Lite kort och gott. fick ner lite tankar om en flicka som jag har tänkt på ett tag.droppa gärna en soft comment boys. uppskattas som fanKRB-BERDIG (Vänsterklicka)vers1du ska veta att jag saknar dina läppar gummansnälla le mot mig för jag betett mig som en skam.även om tiden är förbi så ska du veta attsaken är den att våra stunder förblir ett skrattjag kanske är lite gammal för dig men tänk omjag visar mina känslor med riktigt bra sång.varje gång jag ser dig så försvinner all min stressjag blir lugnare inom mig och du är mittt hjärter essjag får panik när jag insåg att du mådde dåligtkanske inte var mitt fel men vi hade aldrig tråkigtkan beskriva oss två som en riktig kärleksromanen dans på rosor, två änglar som är sänt från ovanför utan dig hade jag aldrig börjat skapa min musikdu hjälpte mig som fan med att skriva min lyrik!eftersom du alltid har stöttat mig min vänså ber jag att du stannar oavsett vad som händer sen
reffmin kärlek till digber dig, stanna hos miglivet utan dig skulle vara skitallt jag ber om att du kommer hitför jag vet att du kommer alltid stanna hos mig
vers2om du inte var hos mig vad skulle jag vara dåför utan dig så hade jag aldrig levt endåmina tankar sprids av ett brustet litet hjärtasäg aldrig farväl om du inte vill göra detta till det värstasäg aldrig farväl. jag minns när det var du och jag
börja lägga comments :)