I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

teN, Mvh och Apskötarn - The Session

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-22 13:30

teN, Mvh och Apskötarn - The Session

Vi satte oss och skrev till ett beat en måndag, och det här är resultatet.

Temat är fritt, teN lägger det seriöst, jag kickar ordbajs, och Apskötarn lägger engelsk storytelling typ, det är dock bara hans andra låt.

Första: teN
Andra: Mvh
Tredje: Apskötarn

Beat: Instrumental
Den lilla mixningen: teN

Här är länken......

Släng en kommentar på det också om du laddat ner! Ta det för vad det är.

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-01-22 13:46
ska lyssna när jag kommer hem...
..då har jag nåt att se fram emot :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-01-22 15:29
Tycker det är helt aight för en session alltså! Mvh la det bäst, tätt där efter kommer teN och sist apskötarn. Ehm, jag suger på att ge kritik på audio, men kan skriva vad jag tycker ni har förbättrat då...

Både Mvh och teN har förbättrat flowet, börjar bli riktigt bra nu. Mvh har fått lite klämm på inlevelse också, det gillar vi. Har aldrig hört apskötarn innan tror jag, men tycker han ska träna på flow, inlevelse och text. Han hade en ganska bra engelska tycker, i alla fall av det jag hörde, det är ett +.

Kan inte säga mkt mer, soft session!

2008-01-22 18:42
denna va chill  alltså :)
har aldrig hört ten & mvh flowa såhär skönt nånsin, riktigt riktigt bra ! ni hade båda en skön känsla i era verser oxå :)
apskötarn diggade jag inte nånstans tyvär, :/  träna på rim, flow o delivery.
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-01-22 18:54
Till mitt försvar så var min text 8 bars.. ville ha snabbare beat med.. Men men.. nästa gång blir det på svenska!
Lackar ur!

2008-01-23 14:42
upp!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-01-23 15:54
Bästa hittils . Märks att ni övat lite flow. Bra text.

2008-01-23 16:01
ni har blivit mkt bättre grabbar :D yeah J-town är på väg upp ;) hehe men fett av er keep it up  peace
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2008-01-24 14:02
tack tack! som sagt bara en session.. Tack för kommentarerna, upp!

2008-01-24 14:47
Apskötarn kan hamna på min topp 5 lista över dom skönaste artistnamnen. Strax under "kattsmuglarn"

2008-01-24 14:56
Hahaha! Fint fint, tack för kommentarerna!
Lackar ur!

2008-01-24 14:58
Fett skön mannen! Sjönk in i stolen och bara njöt! Keep it burning!
 La Familja - Sticky icky GW

2008-01-24 23:02
haha, tack, trevligt med kaggen också.
ett sista upp, och watch out för Asfaltsbarns debutlåt som kommer vara i mycket bättre kvallite o kommer vara en banger!

2008-01-25 17:31
ähh, wtf, ett till upp