I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CMK & Meriton ft Tato - Klappa Händerna

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-25 15:46

CMK & Meriton ft Tato - Klappa Händerna

KLAPPA HÄNDERNA.. EN GLAD LÅT :)
http://www.speedyshare.com/926506941.html

2008-01-25 16:01
                                KOMIGEN WHOA KLAPPA HÄNDERNA!!!!

:) :) :) :) :)            :) :) :) :) :)              :) :) :) :) :)              :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :)                           :) :) :) :) :)             :) :) :) :) :)          :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :)                       :) :) :) :) :)                     :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :)                  :) :) :) :) :)                       :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :)                             :) :) :) :) :)                    :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :)          :) :) :) :) :)               :) :) :) :) :)            :) :) :) :) :)          :) :) :) :) :)

2008-01-25 23:39
Fuck alltså whoa värka inte LEVA längre!!
:P

komigen kommmmmmeeeeenntera!!

2008-01-26 02:10
Ni borde få mer kommentarer än såhär, men whoa är whoa det med..

Meriton, ditt flow är helt okej, men din text i den här låten var inte mycket värt.. Låter inte som att du bryr dig om innehållet utan bara vill rimma så mycket som möjligt så träna på text skrivandet.

CMK lägger de skönt, men har hört bättre med dig

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-26 16:10
ämen upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-26 16:41
Mm.. WHOA e WHOA!! haha

tackar!! a men grejen e att de e en glad rolig låt! :)
a men CMK e KING :) han lägger de alltid som man ska!!!

i know that..ja kan bättre!!! ;)

Peace ! tummen upp!!

2008-01-26 18:08
Riktigt bra :D

Klappa händerna :D

keep it :D

Pejz
du står i kön som mitt största fan,
men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.

2008-01-26 18:55
Nice låt :D :D :D PZ
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2008-01-26 20:29
Tackara :D kul att höra !!
Pizzzz!!