I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maketo - Bitch [Döm inte efter namnet! =P]

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-26 22:43

Maketo - Bitch [Döm inte efter namnet! =P]

shoo!

nu har jag gjort en till engelsk låt, denna handlar om mitt ex som va en otrogen slampa =D

Ist för kärlek i texten blev det mer ilska...

Lyssna, spy och kommentera! konstruktivt lr inte, detta bryr jag mig inte om det blir konstruktivt lr inte =P

LÄNK!

lr tryck här:

LÄNK!

Puss!!

Soon in your Fridge, mofo..

2008-01-27 01:16
riktigt nice ! Får man fråga hur du mixade accapellan? lät cleant
"Jag hatar citat"

2008-01-27 01:41
din engelska är verkligen inte bra... uttalet alltså.
så langa upp texten plz!

pz
Sleep is the cousin of death

2008-01-27 12:04
ditt engelska ut-tal var inte så jävla bra och mixningen var sämst tycker jag:S
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-01-27 18:05
Flowet, texten, mixningen, engelskan.. allting var typ kasst man. Du får träna och komma tillbaka.

2008-01-27 18:11
inte bra asså.. 
Gangsta Rap Made Me Do It!

2008-01-27 22:12
var de inte du som var så madtight och sålde guld med dina plattor and so on, du sa de.  uppenbarligen inte
oh no he didn´t!

2008-01-27 22:39
Varför i helvete lägger du upp en låt om du skiter i vad folk tycker om den?
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2008-01-27 22:55
Haha, det låter som du är en sån där typ som alltid gör som alla andra tycker o tänker?

Grejen med ett forum är att få feedback.
Om du vill bli en bättre rappare, så måste man faktiskt ta åt sig av kritiken man får av folk. Jag gör inte som alla andra tycker och tänker, (hoppar någon från whoa från en bro - hade jag faktiskt inte hoppat efter), utan jag gör musik för mig själv och för alla som lyssnar på det. Därför tycker jag att det är kul att höra vad folk tycker, så att jag själv blir bättre och att de jag gör det för njuter av musiken så mycket som möjligt.

One
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2008-01-28 00:49
Maketo__ det märks ju att du snackat shit till flera då, eftersom att du skrev de till mig personligen till mig över msn sometime back in the dayz. minnet vaknade till liv när jag hörde och såg de här förstår du. lilla du
oh no he didn´t!

2008-01-31 16:43
haha klockren låt :) du lägger de alltid galet skönt :D peace
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008