I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

H-U-K = Tusse,douglas,maddogg,anti,Problem, Svar på Jnt diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-02-01 11:43

jnt vann helt enkelt, era flow va tråkiga

ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass

2008-02-01 14:46
Dina inlägg börjar bli tråkiga, du upprepar bara dig själv. jnt har förstått att du vill vara hans chompizz
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!

2008-02-01 17:15
Douglas, du behöver inte whiina över att jag tycker jnt mördade er, jag menar du är ju inte något man höjer ögonbrynen och tappar hakan för, No hard feelings;)

2008-02-01 17:53
Hahahha rolig diss, digga MADdog o dogge på kärleksbetaet. har hört JNT:s... några sköna rader. Hahah peace / HAARRI
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-01 23:53
freddEY, visst så får du gärna sitta bakom ditt tangentbord och upprepa i en tråd om vem som är vem och vem som är bättre, men förvänta dig isåfall en irriterad käft tillbaka

men nu får du ta din upprepningsmetod till en annan tråd och försöka övertyga där istället, för vi har fått din åsikt nu, aight? jag säger inte att vi inte kan ta kritik eller att jag får snedflipp om någon säger att vi suger, men nu har du sagt det tillräckligt. kom med eran gruppdiss som du snackar om eller var tyst, så får vi iaf nånting kul av det här :-)

btw tack haarri :)
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!

2008-02-02 11:22
    :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2008-02-02 11:48

du får slicka pungsvett när du ger mig munsex mogge

Madde.. du vet hur det stavas, för jag är svaret på allt som ni vill vara!!!!

2008-02-03 14:58
"ok" och du blir bitchslapad mitt i stan i bölar vad jag hört;) och stoffe, du borde väll fatta vid det här lagret att det bara är P12 som är rädd för dig:S

2008-02-05 18:14
Har gått igenom hela tråden och märkt lite saker, maddogg whiinar över att en 13 åring kommer in o säger "jnt tog detta", o du kränker honom med "p12" men hörru vad vet du om hiphop egentligen stoffe? 13 åringen kan säkert mer hiphop än dig för fan.. och till både dig o chrille som klagar på whoa i tråden .. well... GET THE FUCK OUT OF HERE THEN, ingen som kommer sakna er, Bye MF / Luffz

2008-02-06 14:01
Jnt tog detta tycker jag :)