I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Priest - I wont cry

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-28 17:59

Priest - I wont cry

GJorde en liten test på något som kanske kan bli något att förbättra.

http://www.speedyshare.com/611813786.html

Vad tycks?
OCH, kommentera nu....! ; )

Peace!

"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /
som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"

2008-01-28 18:00
I will not cry heter den... ; )
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>

2008-01-28 18:02
Den är galet tung patrik!!!!!!!! :D

SOV INTE PÅ DENNA!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2008-01-28 18:05

; )

Tackar!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>

2008-01-28 18:08
tycker detta låter riktigt intressant! diggar de, men även som du skrev där uppe så låter de som de skulle kunna förbättra de lite med, men helt klart bra!

har lyssnat på den 3 ggr nu och diggar de mer för varje gång, så kanske inte behövs förbättras trotts allt haha ;P svänger med mer för varje gång haha :D
fortsätt så!

Fridens!
/D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-28 18:12
Durlind:

Tack så jättemycket för att du tog dig tid att skriva några rader!
Som sagt, det är en test och jag kommer absolut att jobba vidare på låten.
Det känns lite halvdant textmässigt och några toner ska ändras på + att andra versen
ska inte vara så där. Men som sagt, om folk diggar det, så ska jag droppa den helfärdig inom kort ;)

Tack igen!

2008-01-28 18:15
låter helsoft de! väntar ivrigt på en fullständig verision :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-28 18:36
Härligt beat. Riktigt skön sång i refrängen, men om du skulle ha fler oliak röster tror ja gdte skulle bli mycket fetare. Verserna är riktigt sköna, bra med reggae-liknande musik, riktigt härligt. Det kan bli bättre som du säger, men det är redan skitfett. Vill gärna gärna höra den "riktiga" versionen. Tills vidare kommer denna pumpas som fan i min stereo, dator, hörlurar & mobil. Du är riktigt bra mannen!

EN!

2008-01-28 18:41
TOmten:

Du kom med klapparna tidigt i år.
Tack. Jag är nöjd med mina.

;)
TACK!

2008-01-28 18:52
Hehe:P

2008-01-28 20:11

COmments?

eller är jag tvungen att droppa en "ballad" ?