vers1: jag står ensam i mörkret och jag blickar ut genom fönsterrutan// tar en god titt på alla som kollar upp// livet är som en enda stor kupp,snälla gud kan du ta mig upp jag vill andas in din goda luft// livet är för tuft utan sunt förnuft, en vindpust kan putta ner mig från bron// Jag är trött på allt tjat om tron. Man måste hela tiden ha en tro// men då blir jag hellre nedputtad från bron// min storebror är den enda trovärd i denna värd men innuti är han helt jävla tärd// jag vill bege mig på en färd till platsen där jag kan trovärd// men ingenting verkar funka, för allting kommer bara tillbaka,det käns som man får punka// Vers2: Nu efter 15 år,det är då jag förstår att tiden är som en tickande bomb// som bara går och går, jag fäller en tår// Jag vill tillbaka till mina barndoms år då det fanns vänner som stöttade en// och aldrig dömde andra personer och nu har man gått igenom ett par dystra perioder// och man lever för att försona de trogna// vers3: Självmordstankar har slagit min skalle// jag ställer mig mot fönstret och skriker "fuck you all" // nu vill jag inte längre finnas kvar, jag vill tacka min mamma för alla underbara dar'// men det räckte inte till i alla mina dar'// jag laddar pistolen och vänder mig om och tvekar i en minut// allt har kommit till sitt slut, jag blickar ut// och grepar tag i avtryckarn' och tvenkar för en sekund// men min stund är kommen, ja jag blickar ut mot balkongen och viskar// "hoppas att jag blir ihåg kommen, ihåg kommen" och allt blir helt svart...//Sorry för alla stavfel osv. Jag skrev av från pappret lite hastigt, hoppas ni gillar låten! ( kanske en smula iaf)
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo