ankan & dalledabb-öppningsfras (diss till mkn&makalös)
aight, efter hot och diverse lögner från mackans sida så stod det
klart att han ville slå mig/ha beef. eftersom de aldrig hände nånting
fick jag ta saken i egna händer och få honom att öppna käften..
personligen tkr jag hela grejen är jävligt pinsam och patetisk, därför
tänker vi låta honom sätta nivån. iaf, vi reccade en ganska snabb diss
och väntar på svaret..
SÖT DU ÄR MACKAN!
hets, stress, fest!
Tycker inte de va fett! rimmen va inte bra osv!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
btw, mixen och kvalitén blev ganska fucked, men vi orka inte bry oss.
hets, stress, fest!
inge vidare, kvaliten va värdelös, texterna va väll okej i vissa fall... annars så vare inte mkt o hänga i granen.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Detta var ärligt talat bra, ska bli kul å se vad dom svarar!
ANKAN din keffa jävel de va fan den sämsta skiten ja hört i hela mitt jävla liv!
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
Fattar inte grejen, bland det sämsta ni lagt men bra mycket bättre än mottagarna. Är övertygad om att ni sparat er energi och era bra rader till svaret senare. Eftersom det var MKN som började är det väl han som skall lägga första, som Ankan sa ville han bara få honom att öppna käften.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte det bästa från er, men tror ni kommer ta dom ganska enkelt :)
aru, som sagt.. inget att hänga i granen.. men om nu allt är så fucked, skulle jag gärna höra er lägga det bättre än det här.. tvivlar starkt på det. och det är nästan på gränsen..att ni går över den, aiiiiiiiiight ?
http://www.youtube.com/meeyeer/
ni kan mkt bättre,. byt beat! vem fan e mackan?
tack för kommentarer boys, kanske var ett snesteg att droppa den så keff. hum.. aarrro > utan att ta vatten över huvudet så är jag väl typ 99 % säker på att vi kan bättre, men vem vet? återstår att se..
hets, stress, fest!
vad jag kan säga efter en lyssning på myspace, så är ankan waaaay över mackan, fo sho!
ankan, ja det är väl upp till bevis
http://www.youtube.com/meeyeer/
Under er vanliga standard tycker jag, men det värsta är att ni smiskar upp dem här anyway. Ska bli intressanttttt...
förväntade mig något bättre, ska bli kul å se vad mackan å robin kan lägga, sen höjjs nivån i andra ronden?
de kmr svar... men de är lite kul att ankan säger att de var ja som ville ha beef. men ankan vem förklarade beef?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"skär sig som emos" lite playat? annars, ganska soft röst han som var andra på första beatet. a Håll er till ett beat så blir det inte lika jobbigt att lssna på chea
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Förvänta mig också bättre från er men de var godkänt. men tvivlar på att det räker
COCOSONE
hahahahahahahahahahahahaha, dör ju ;D
Gangsta Rap Made Me Do It!
helt okej grabbar, ankan la det bäst.. ska bli kul att höra deras svar ;D
Gangsta Rap Made Me Do It!
hahahahh,hur gammal är ni?
Jonaase X0 Medlem sedan: 2008-01-25
Vad har ålder med det här att göra?
HAHAHAHA. Kul grej. Ni kan bättre laads, men helt okej!
- OKAAAAJ
Bliiir vinst för er enkelt
helt okej asså digga flowen , men roligt du säger att makalös ligger off ? komiskt att du ligger off på raden som kommer efter
richyrich bitch !
haha richyrich sa det! haha så jävla kul ligger off raden efter va tvungen att lyssna när ja såg den kommentaren. peace
Mr fuck it..