I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gratis Mp3:a från ligan! från nya skivan nytt år ny rap.

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-28 23:07

Gratis Mp3:a från ligan! från nya skivan nytt år ny rap.

tjabba alla på whoa .

tänkte lägga in en låt här i från våran nya platta som ni kan hata eller digga om ni tankar skulle ja vilja att ni droppa en komentar bra som dålig tack på förhand mvh Ligan http://www.speedyshare.com/892734183.html

ni kan ävn kika in på våran myspace  www.myspace.com/bjornliganmusic
om ni skulle vilja höra mer

hare bra pääääyz.

Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2008-01-29 19:46
tack till Maketo__ P19 för att du betäller ett ex av plattan ! =)
kul att du diggar vår shit.

och till er som laddat ner utan att droppa en komentar vill ja säjja fy fan va dåligt hehe.

Rappare

2008-01-30 12:02
Tungt som fan jag diggar vad nu gör björnligan låtarna på myspacen lyssnar jag på mkt nu lägger det tungt grabbar :D
http://www.stanislav.nu

2008-01-30 13:52
helt ok..

keep it up
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-01-30 14:40
Jag har hört att ni är ganska illa omtyckta och klassade som töntar i Söderhamn.

Jag tycker själv inte att ni är bra, ni pratar för mycket skit om andra och tror att ni är Sveriges enda hopp.

2008-01-30 15:10
tackar allihop kul att ni diggar=) och till EstradPoet P18 jag vet inte vad du har för källa i söderhamn men den verkar ligga på dagis nivå.

2008-01-30 18:10
Dagis nivå? Det tycker jag inte. Många tycker att ni är dåliga och jag vet mycket väl om hur ni pratar om er själva på stan och snackar skit om andra samtidigt.

Eran musik är inte alls nyskapande och ni är inte alls bäst i Sverige. Ni står ganska lågt.

Känner ni till Stanislav? Han har mer glädje av att göra musik och han ger mer glädje också, bor inte han omkring Söderhamn också?

2008-01-31 14:56

EstradPoet P18  stanislav hmm d borde väll du veta d e väll din kompis?
och om du e ett stort fan till hans musik så förstår jag om du inte gillar våran .

Rappare

2008-01-31 19:29
Blev inte imponerad av låten. Att ni ens får vara med på cdon.com är ju otroligt.

2008-01-31 20:27
haha ramin, att du ens orkar kommentera nåt sånt här är ett skämt bara det, jag menar, inget illa menat, men söderala rappen, snälla...
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra

2008-01-31 21:59
Juste !!! Dom är lätt Bättre än Söderala Rappen !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 22:46
tackar allihop för era vackra komentarer dom värmer mig djupt om hjärtat =)

2008-01-31 22:47
suure, aint nothing but the truth Boý :)

2008-01-31 22:50
jag hade förväntat mig mer när ja läste första kommentaren vilket va allt jag läste innan jag lyssnade...men jag blev besviken det här var inte särskilt bra, säger inte att det var dåligt men absolut ingenting som jag skulle lyssna på fler gånger

peace
Mr fuck it..

2008-01-31 23:01

Keep it up.
Satt och läste men till min förvåning var det inte "På Klubben" som var uppladdad. Men det är mer än ingenting.

/ w

2008-01-31 23:09
Blume P18  jag respekterar din åsikt synd att du inte digga

WhaCo X1  kul att du diggar trots att d inte va "på klubben"  som va upp laddad som gratis
mp3 =)     

kom igen nu whoa!
Rappare

2008-02-01 14:46
Winzo P20 Haha. Du har helt rätt du. Jag borde inte slösa min ork på att kommentera sånt här skit. Winzo, du är 20 år, har hållt på med musik flera år, och du tror att det märks, men det gör det verkligen inte.

2008-02-01 17:35
Ramin P13 sluta beefa i min tråd .den här tråden e till för att komentera låten som jag har lagt upp jag har redan läst din åsikt å tackar för den .

2008-02-01 20:26
härligt, fett bra. lycka till
www.realtalk.se

2008-02-02 02:13
ramin....  seriöst, som lamonde sa, sluta beefa i tråden, vill du mig nåt haru mig på msn eller skicka ett mail till mig, skriv en diss eller va fan du vill... ja säger bara att ligan har skills, vilket du aldrig kommer få, Fatta det eller bli utskrattad.

2008-02-04 09:20
hehe kul att se alla komentarer d e blandade känslor i tråden precis d ja ville =)

så tack allihop för att ni tog er tid att komentera hare bra Päääyz!