Texten..... Jag kommer alltid sakna dig du var ju som en ängel// Jag vet inte vad tycker eller känner längre// Det var bara du som fick mig att vara glad// Men nu blir jag bara allt mer sorgsnare för varje dag// Jag kan inte tänka bakåt det var då du stack// Jag fattade ingenting det vart bara svart// Men man måste ju glömma allt och lämna det bakom sig// Jag fattar ingenting varför lämnade du mig// Jag trode att vi skulle var tillsammans i allevighet// Men nu vet jag att det inte finns nått ord som heter det// Men allting som vi gjort det kommer alltid stanna kvar// Som minnen i mitt huve som när jag var så glad// Lyssna på det här för jag tar ett sorgset farväl// Jag vill bara flyga här ifrån till en annan värld// Jag säger det nu så du skulle kunna förstå// Jag älskade dig förut men nu säger jag hejdå//
Det fanns två personer som hade det perfekt// Det var två på miljonen att dom skulle hitta rätt// Men det var visst nått som saknades i deras liv// När hon gick därifrån rann det tårar från min kind// x2
Jag fattar ingenting vi hade ju det så bra// Men nu somnar jag ensam i min säng mest varje dag// Det skulle vara en saga som sluta bra// Du var prinsessan och prinsen var ju ja// Men så går det bara till i drömmarnas värld// Jag ville aldrig att det skulle sluta så här// Det fanns två vägar där att vålja på// Men ingen väg att välja för oss båda två// Jag minns så himla väl när vi låg där tillsammans du och jag// Att bara tänka tillbaka på det får mig att bli glad// Du kollade på mig i ögonen och du tog min hand// Det var som i en dröm det kunde inte vara sant// Men min lycka vände väldigt snabbt och nu är det otur// Jag fattar inte hur någon kan vara så där grym som du// Jag lägger min hand på hjärtat och säger ett farväl// Jag lovar dig det vi kommer aldrig mer att träffas här//
Snille-Blixten died, and Erazer was born!