Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kass kvalitet, playda rim, tomma hot, dåligt flyt & teknik, osofta röster.. dock hyffsad reff. Kompispropps? - glöm det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tornet i frankrike raden redan dragen av mig , och spela in i en "studio" brue !
richyrich bitch !
reffen lät ganska soft men tyckte det var dålig kvalitet och låg accapella! robin du lägger det helt okey men MkN, fan detta låter inte bra alls! Peace!
MkN = sämsta skiten jag har hört tror jag.. hahaha
okejokej.. aja mer comments ?
Dialekten måste jag säga att den e sexigare på flickor! =) refrängen är soft! Robin, lägger det helt okej, hör att du utvecklats sen sist jag hörde :) Kul fortsätt spotta mkn, no offence men hmm ja du lite irriterande pojkig röst tycker jag! inte speciellt bra framförande heller! men fortsätt! =) mixningen är ingen höjdare heller! Adjö :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tacktack bronkaaaaaa :)
tack alla för att ni kommenterar! mermer=)
Jao, Låten va skön , skönt beat , Refen va bra Makalös: La de fet MkN: Fet men de låter som du rapar i en burk PEAJZ
COCOSONE
Robin har mycket mer inlevelse än tidigare, speciellt i reffen, låter bra. Mackan Låter väl okej i den här, kan bättre. Kvaliten är kass. Ärligttalat är det jämt.
synd att ni förstör ett så fint beat
bra men asså mixningen e keff precis som du sa mackan.
brooooooo ;)
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
Ajmee X1 tyvärr tror ja inte du kan lägga de bättre.. Mer konstruktiv kritik tack ?
Reffen var skön, kvaliten var jättedålig! makalös va bäst, tror ni behöver upp ett snäpp i andra ronden! pz
uppp !
word på lyset
http://www.youtube.com/meeyeer/
upp!
makalös var om något bäst, förstår dock inte varför du försöker "sjunga" hela tiden låter sjukt dåligt...
mackan: Hörde nog 2 meningar av vad du sa. Om ni ska ens vara i närheten i andra ronden så kör på utan datamick.--
är det bara jag som märker att "makalös" gör till sin röst ? , keff mix inget jag digga eller fall bättre intro kan vi väl göra ? oh fett gott med anka hahahah låter som mig när jag va 5år jag ska va ärlig ankan och daledabbs första diss till er va inte bra men denna kan jag verkligen kalla kass sry boys men ni behöver träna det va allt för mig peyz !
det är alltid lika roligt när de är motståndarnas polare som kommenterar de märks... ja jag vet att mixen är keff men i nästa rond ska allt höjas ett steg.... men tack alla som kommneterar!
mackan_ , jag är ankans polare. men jag vet vad jag snackar om. och du är inte bra på att rappa, och ankan är mycket bättre än dig.
okej beatet var soft, makalös lägger det bättre än mkn, ljudet är katastrof, hör knappt vad ni säger höj acca nästa gång, jaja det ja vill komma fram till är att ni förlorade.. pz!
Gangsta Rap Made Me Do It!
haha makalös , vem som helst kan lägga det bättre än vad du och mackan gör , skämmer ut er , töntar
Amar, är på bra humör ser jag.. HAHAHAH =D!!
Gangsta Rap Made Me Do It!
som alla andra redan säger, ljudet är katastrof, ingen av er lägger specc taight men nåra sköna rader fick ni till. men ni måste höja nivån rätt fett för att vinna, å fixa ny stdio ! keep going vill gärna se svaret på rond 2. Peace boys
din räddare i hiphop öknen
ASSÅ, den va feeeet bra feeeeet sköna rader MEN, kvaliten suger min -.-.-