Tay Tay Dat Dude - Passa micken (Veckans Hype #1)
Sho! Mixtapet närmar sig, det är i princip klart och saknar egentligen bara den ekonomiska biten att backa upp det. Fram till det att det släpps bjuds en låt/session varje lördag.Det här är vecka ett! 01. Tay Tay Dat Dude - Passa Micken - Högerklick, spara mål som. Håll utkik! Glöm inte att kolla in www.myspace.com/taytaydatdude för updates på vad som händer och vad som komma skall. Sho!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett soft!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
najs... du tappar det ibland men håller en skön nivå som snitt!.. riktigt skön!
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
en av sveriges bästa. fett
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
galet mannen <3 like
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
riktigt riktigt bra, "stilen den är galen när jag ökar sppeden drar iväg en klass för mig själv, rappar det bäst och om du vill prova ta min tron så blir du smackad direkt"
hahaha cheea, fett nice : ''Jag har papperslappar, målade med karl den sjätte'' big Props.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
No doubt, bäst i sverige! Väntar för fullt på prestige...
Maad tuungt alltså!
skön låt, reffen känns dock lite "cykeln på köpet" om du fattar vad jag menar...
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
fett tay!
fet! :)
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Damn, redigt skön!
Don't!
Fet tung som alltid. Reffen tappade lite på slutet, anrs klass som inte hör hemma här.
jävla kul me sånt initiativ!
Fett beat. Nice verser, riktigt skönt flyt!
dessa sessions är bättre än din vanliga skit.. konstigt
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Fett fett. Beatet va underbart oxå
daamn!
Peace out, get laid !<br><br>
riktigt nice!!!!!
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
men så jävla bra! PRESTIGE
hets, stress, fest!
aii , tay tay . sweet .. väntar på tapet ... big up
skönt flow... Så många dagar va snygg också, blev verkligen inte corny som det säkert kunnat bli av random i det här forumet. Pejs
grymt säkert och fett!
Som sötast när jag ser dina brister.
flowet är ju helt galet bra
www.myspace.com/naturmusic
tungt flow som fan å galet beat.
Du vet ju själv hur bra det är.
feett! flowet är skönt som fan. reffen fastnar i huvet, det är ett stort +
tungt tungt.. låter dock som om det är för mycket de-esser lr nått. låter som du lespar.. annars överfet låt..
http://www.myspace.com/quizze
Den här låten är en självklar Högerklick, spara som ;) Tyckte du hade flowet på din sida också. Faktiskt bättre än orginalet!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Fan va tuungt gjort man! / Miichi.
du är aldelles för bra för whoa. sjukt bra låt!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Lägg upp i Sv Hiphop Online forumet. Jag tycker du borde ta dig den rättigheten. Fortsätt!
Som sötast när jag ser dina brister.
Riktigt tungt tay tay :) keep it ;] Pejz
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
Fett schysst låt.. Riktigt bra!
www.Myspace.com/Danilbeats
riktigt bra maan =)
ere rifa?!?! ... DE ERE! :D (finns inge mer o säga) P.
Fuck