|
|
|
|
|
TT Vs 2 Världar [ Beef ]
TT ( Teddy & Tiko ) Började med en diss till 2 Världar, C-us & Broshan.com. Ett bra försök till Hype.
TT Diss Till 2 Världar Rond 1 ----> Låten!
Mike aKa 2 Världar hade slutat diss, I gallfall för skoj skull. Han har gjort några omogna dissar till bland annat Antagonisten, Fonky Fresh, Fetis Asma, Icetail Och Rmk Utan andledning. Han ber om ursäkt för dom dissarna.
Men Igallfall, 2 världar satt ensam i sin studio i källaren någonstans i Sverige. Han leta beats och nya ider till en låt, då fick han höra denna låten. OCh han vet själv hur han va som liten ville dissa dom " stora" Så han tänkte att det är inte mer än rätta att ge dessa killarna lite HYPE!!
2 Världar Svar till TT Rond 1 -----> Låten!
Hata Eller Älska, Eller helt änkelt skit i och tanka för jag är inte ute efter Hype hahah Hade jag haft dessa snubbars msner hade ja passat den där.
Men vet inte vilka dom är och det verkar inte någon på whoa heller veta.
Peaz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
2 Världars Text:
Vers: Först och främst, har aldrig baitat ditt skit, -De va bara en ursäkt för att få hype i en diss; och jag Har aldrig tagit en rad med vilja, Lyssna du får aldrig raka dig, för då har du och ja samma frilla. Den linjalen du har, måste va jävligt liten. jag hörde att du Bryter ben, - Du snubbla på beaten. Jag har aldrig hört er, så hur fan ska ja kunna snå de ni säger? Kanske ni som bajtar, för ni verkar ha lyssnat på mig länge, studerat min rap, graskat texten orda grant. för du e den första som utalar namnet rätt på mitt solo band. ni tror att om tiko höjer rösten, vågar ingen prata. de e snarare ja som är den enda dum någ att svara tillbaka.. Killen sjuter med vapen, kom 5 mott 1. vi skulle kunna ta en match, men sluta med cs för länge sen.. Visa mig radenja bajtat som gjorde er så arga. Och ska du rappa om horer glöm inte nämna din mamma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
reff : Vill du möta oss grabben, så får du slå hårt, Vill du knäcka mig mannen, så gör en rå låt, Hata mig om du vill, försöka gå en rond, 2 världar still reprisenting broshan.com Vers2:
Hur känns de att få en diss av sin idol. du följer min rap, så mycket att du måste ha skav-sår.. hade du fått bestämma skulle de ha varit röv-sår men sorry grabben ja diggar inte röv-hål- Bäst att håla käften stängd, och sluta med sån skit. För din linjal räcker inte till, när de kommer tillbeef. säg mig vem vågar läga hela sin kariär på spel och faktiskt tacka jag till att göra en colab med er Men här har ni eran diss, som ni väntat på länge, med bild och attograf, ramma in skivan, häng den på vägen. För jag vet ni diggar skiten jag spottar ut, efter denna dissen säger ja som ditt ex. det e slut. Hur kan ni säga att de ni kickar kan va bra att vinna dissen är som ta godis från ett barn. jag pallar ju äpplen, men du pallar väl värsen och vill ni inte skäma ut dig mer, så håller du käften..
|
|
|
ne du fy fan diggar nt alls nt deras eller din ...
|
|
|
kefft som vanligt.. mike, håll dig till din vanliga musik!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
|
|
|
så 2 världar e "stor"?
diggade inte låten men den var bra mkt bättre än random killen som började dissa
www.myspace.com/naturmusic
|
|
|
haha skönt att du släpper diss tillbaka så här efter ett halv år eller två. TÖNT
|
|
|
Det finns redan en snubbe som kallas TT, byt namn på gruppen.
Random användare på youtube
"Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
|
|
|
ne gillar inte denna håll dig till real music istället då är du tung.
Sleep is the cousin of death
|
|
|
C-Us, extremt jävla överskattad. Ticko, extremt jävla underskattad.
Ticko kör över dig när som helst! eran disslåt var fan sämst
www.myspace.com/robinkaresound
|
|
|
Han leta beats och nya ider till en låt, då fick han höra denna låten. OCh han vet själv hur han va som liten ville dissa dom " stora"
kallar du dig stor? varför? det är du inte. alltså, ticko äger dig. (inge kompispropps)
|
|
|
jag gillar inte din attityd, du låter död :S Dina adds va också lite störande ibland..! Men gillar ditt flyt! Beatet va kung, men liksom jag tycker du kan lägga mer själ i låten elr a den är redan gjort! liksom, det låter bara som ord, att du typ inte ens menar det du säger!
sry men jag digga inte denna =/ men dom andra vart ju inte bättre för de
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
|
|
|
glömde skriva, du kan bättre än såhär
|
|
|
2 världar vann helt klart
vricka fotöööööööön!!
|
|
|
Först och främst, har aldrig baitat ditt skit, -De va bara en ursäkt för att få hype i en diss; och jag Har aldrig tagit en rad med vilja, Lyssna du får aldrig raka dig, för då har du och ja samma frilla.Det där är ju bullshit din fitta! Vet i fan vad din låt hette men har för mig det var när du hadde beef med antagonisten! jag satt och glodde lite gammla battles och hitta denna battlen: http://www.whoa.nu/community/forummessage.aspx?topicID=354937&forumID=13Kolla in JB's sista vers! Säger du fortfarande att du inte har baitat det så ta livet av dig lr nått värdelösa äkliga jävla BAITARE! BYE BYE!!
|
|
|
FETSTIL är en klen fis :S shit ass..ska du komma med rader han baitat får du nog ta sådant som vi inte pratat om innan ? :) elr?
|
|
|
|
|
|
whoa pojkar. vi drog ihop en snabb diss till den här skojaren. han svarade med en 20 sekunders låt efter det. sedan kommer han från ingenstans efter ett halvårs skrivande och säger att vi söker hype. lägger upp våran gamla låt osv. hmm, vem söker hype?
upp med garden batiboy
|
|
|
varför pratar du om dig själv i tredje person?
"han leta beats och nya ider till en låt, då fick han höra denna låten. OCh han vet själv hur han va som liten ville dissa dom " stora"
Stora. Ha!
|
|
|
mannen , du baitade mitt shit rent av och det vet du själv .. vi skrev en text på 15 min direkt efter och förväntade oss ett svar inom samma tid som vi tog på oss , men tydligen tar det ett halv år att sno godis från barn som du skrev i din text "Hur kan ni säga att de ni kickar kan va bra att vinna dissen är som ta godis från ett barn."
|
|
|
tillåt mig att SKRATTA UT DIG! HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR*NGE ::);):)::)::) <3 smuts
|
|
|
"att vinna dissen är som ta godis från ett barn."
Haha du gör bort dig själv mannen, det tog ett halvår att svara på denna diss TT har lagt. Alltså menar du att det tar ett halvår att ta godis från barn? haha så jävla keff du är
sen att dom söker hype, undra vem som söker hype? du drar upp med en disslåt ett halvår senare och säger att DOM söker hype, hahahahaha!
www.myspace.com/robinkaresound
|
|
|
du är bra annars, men vad fan är det för beat? :S
|
|
|
Vadå skylla på bait? Du baitar ju Emilush...
"Hur känns de att få en diss av sin idol."
och i Emilush diss till legenden:
"Hur känns det att bli dissad av sin idol"
så lägg ner bait snacke!
Ny Användare : ReskOnee
|
|
|
haha allmighty, kallar du det för bait?
|
|
|
öhm ja!
Ny Användare : ReskOnee
|
|
|
för alla vet jag är den vassa rivalen ingen kan mäta sig med mig så kasta linjalen
Skönt rim men var det din egen? lät random tycker jag
typ... åt vänster
|
|
|
nämn inte mig i dina skämmiga felstavade presentationer av dina fattiga låtar!
för övrigt tyckte jag att du var lika whack som vanligt (du är som ice tail, ni har rappat sen 8 år tillbaka och låter som back in the days med msn mick och strumpa som puff skydd) och grabbarna som släppte en - enligt mig - simpel diss sågade dig i småbitar. ha en bra dag michael, fortsätt med din grej - alla kan inte flowmissa och rimma; skavsår/rövsår för alltid.
one!
|
|
|
måste va pinsamt skriva sånt inlägg sen veta att han redan krossat dej asma
|
|
|
rickelito: har c-us krossat mig? hahahahahaha
|
|
|
ingen av låtarna va bra, mike håll dig till dom lugna fina låtarna ;) Asma tycker det är lågt att nämna hans stavning du vet ju varför. Det är inget man kan hjälpa i hans sitvation...
nämna att nån baitar nån annans rader är väll dumt för man kommer jue alltid ta nån annans man blir ju fan aldrig först med nåt...
|
|
|
-asma har du någonsin krossat c-us? hahhahaha
|
|
|
neeeee c-us du är kass
Hur mycke knark har du knarkat idag
|
|
|
Mästerdissaren är i farten igen.. Du är whoas största skämt kompis..
Ord på asma för övrigt..
|