JoshaN - The story of my life
Min första låt på Engelska så va lite snälla ;PLåten! P.s ge konstruktiv kritik, :) Peyz n Löfe!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Upp för faen!
skön som fan
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Thx! :) Mer?!
Som ja skrev på msn, de låter faktiskt fett .. ! Imponerad över din engelska, refrängens stämmor ''aaaaaaaaaaaaa'' och de låter dock gay :D ! annars micke brau, Pz ! - Köp Med Stil
as soft att lyssna på:D good work man!!
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Hehe, thx Vollan, jee, ja vet att du tycker de :P men ja tycker de låter rätt niice. - Köpt Med Stil.. Mer?
Tack som fan Jiimboo. :)
denna låten va soft ;) engelskan låter precis som som din svenska ! alltså fett :D:D:D:D upp för denna !
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
Thx Main! :) Mer töser å Grabbar!
nu hänger jag inte med, var det inte Doubl3 å Joshan som beefade? å nu e dom fetaste polarna? XD men denna var soft joshan som alltid! :)) pz
Death is the only way to true happiness
gillade inte låten träna på allt,uttalet var okej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan nu blev jag förvånad! haha den här va ju bra!:P nu kanske jag inte vågar släppa min låt på engelska:P
acapllan på reffen var dock ALLT för hög. men annars bra jobbat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe, Thx jucie :) heeh, Samwe, Thx som fan du me :D
Tackar :) Mer Folks :D
riktigt skön röst att lyssna på. keep it up
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Thx :) Upp!!
Skön som fan shit vad braa den var =)
http://www.stanislav.nu
lunar musik
haha lunar musik? haha nej den var okey...
DuVetVemMayn P15 JOshan slickar alls röv, sen dissar han dem när man inte gillar han, jo dem hade beef innan,
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
soft låt snart i höjd med min engelska nej men skön skön:P
Thx alla. å Smale, du snackar för mycke.. Mer!?
asså,,, fett flow, men inte så bra uttal, träna träna träna ! fortsätt peeeyZ!
Thx :) Upp!
Upp :P