tMy - Tiden gör ont ( Med Gaaf ) REFF;;Ni ser oss i mörkret och hör oss i skogen/hör ni dom orden,vi släpper från boken/ni ser oss i dimman när mörkret har lagt sig/Du ser oss i drömmen när du har lagt dig/TMY;; har gått igenom mycke och tankarna dom knasar/jag lägger en tanke till vännerna jag saknar/och tjejen som jag älskade av hela mitt hjärta/allt som har hänt mig har fått mig att börja klättra/vill tacka dig brorsan för du fanns vid min sida/jag längtar till sommarn när vi två kan glida/bara softa med brudar och spriten/vara singel så vi pissar på bitches/jag skiter i vad folk säger jag gör som jag vill/har tagit mig från skiten där allting stod still/Musiken är mitt sätt att säga det jag känner/klarar mitt liv så länge jag har mina vänner/klart det gör ont när man tappar den man älskar/klart det gör ont när man känner sig lämnad/men tiden den går och jag ska dra nu/så alla idioter bara sug min kuk/biiitchREFF;;Ni ser oss i mörkret och hör oss i skogen/hör ni dom orden,vi släpper från boken/ni ser oss i dimman när mörkret har lagt sig/Du ser oss i drömmen när du har lagt dig/GAAF;;Tack för alla gånger du stog vid min sida/tack för alla gånger med dig evelina/vill tacka alla vänner för att ni finns/specielt till dig tommy,du är min lilla prins/Tack för alla gånger du stog vid min sida/tack för alla gånger du trösta när ja grina/tårar har ramlat för denna tjej/evelina tråkigt att du måste lämna mig/många dagar i sträck satt jag i kapphallen/skrev på texter medans tårarna faller/men alla säger "ryck upp dig nu gaaf/men snälla förstå vad jag ha lämnat kvar/allt jag har bara ramlar ner i backen/när allt är borta som tåranra på natten/ Tja! detta är min första och seriösa låt.. tja vad ska man säga..? hoppas det gillas! peace http://www.speedyshare.com/939952138.html
Hahahahaha tack så mycket :)harebra:)