Texten: Reff vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då Vers1 första gången när jag såg dig i sjunde klass jag viste redan då att jag skulle satsa allt å så blev vi tillsamman tog inte lång tid innan vi älskade varandra jag gjorde allt för dig du va min kvinna ja värmde dinna fingrar behandla dinna syskon som dom vore minna jag bjöd dig på middag när du vandrade förbi så blev det vindstilla de tog slut men vi börja allti om igen äfter allt som hänt så va du nog min ända vän vi ville gå hela vägen men ingen hadde kraft för att kämpa för kärleken hur som hälst så gled vi från på varandra men ringer dig ibland om jag har tungt och andas och de e skönt att vi kommer överens och du vet att jag ställer up på va som hälst när som hälst kommer alltid vara därför dig men bara som din bästevän Reff2x vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då Vers2 när det har varit svårt och allt har känt som om att det var tungt lastat så har vi tagit oss i kragen och ryckt upp våra axlar men det gör detsamma, vi går genom besvär utan att någon annan blir inblandad och vet om det här vi ställer allt till rätta, det blir till slut så jag utgår ifrån, att du är en sån som man kan lita på jag ställer alltid upp det vet du väl jag hoppas att du gör det också upp till 100 procent "ent" att du svarar på din telefon vilken tid som helst när jag behöver din hjälp, om jag inte har dig kvar så tar jag livet av mig själv det barra gilla läget, men det kommer ordna sig "jag lovar dig" är här för dig om något plågar dig så fråga ej, efter en vän, tänder en blend sätter mig för mig själv i nån timme sitter och väntar tills tiden e inne då jag reser till himmelriket för nu tar jag livet Reff vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då Reff vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då Reff vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då Reff vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då Reff vi delada på saker som ingen annan fatta VI SKRATTADE ÅT SAKER SOM INGEN ANNAN SKRATTA Åt och hela jävla världen var emot oss shiit va vi va tapra då
Jag är faran som lurar i natten!