hehe! Ok, jag kommer ge ganska grov kritik. Inget illa menat dock. Tar du åt dig negativt så är det helt och hållet ditt beslut. Nu rullar vi. Först och främst: Beatet: Beatet är inte ditt eget, det kräver en licens för att kunna släppa det.Din taktkännsla: Obefintlig. Du spelade säkert in denna i en tagning. Detta är inte så vanligt i studio sammanhang. Där blir vart enda fel omtaget. Du måste lägga texten så den stämmer med rytmen i beatet du använder. Detta är kritiskt om du inte vill sabotera känslan i din diss.Din känsla för texten. Fan du läser texten rakt av som om du vore ett nyhetsankare på Sveriges Radio eller SVT. Jag har hört många dissar, men den här är ju inspelad som om du fortfarande var hans vän. Lägg ner mer tid på uttrycket. Du stakar dig som om du hade texten på ett papper framför dig, som om du skulle titta till vad du skrev. Inte bra. Stäng av allt omkring dig, skit i hur rå texten än är. Som det nu är så märks det att du kommer backa när du får svaret.Allmänt: Jag gillar inte stuket i denna diss. För barnsligt gjord, för amatörmässigt inspelad, för dålig kvalité i ditt val av beat. Jag hoppades faktiskt att detta kunde vara en riktigt ball diss men nej. Bättring anbelangas!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)