01. Intro - Introt var inget jag diggade speciellt. Fastän jag gillar Simpson. 02. Window Licker - Den var ok. Men försök träna på utalet & prestation.. 03. Bitch - Helt ok också. Lite lam engelska & känns som om du inte vill rappa helt.. Försök slipa till utalet & hur du rappar den.. Försök få mer inlevelse.. 04. Get It - Den här var faktiskt Fet. Beatet var fresh som fan. 05. Hata Hata - Den var bara dålig.. Träna på allt.. 06. Sista Lövet - Helt ok, märks att du tänk lite på lyriken. Men lite flowmissar här & var pga att du vill flerstava. Försök fixa till rösten lite, så den blir behagligare att lyssna på.. Men som sagt, helt ok. 07. Fly Away - Samma här som låtarna innan på engelska.. 08. With One Touch - Det där kunde du gjort mycket bättre, beatet var fett med chill. Det skulle du tagit vara på.. Men helt ok. 09. Act Like You Know - Här flowade du till det bättre än dem andra låtarna faktiskt.. Iallafall till större delen av låten. Helt ok! 10. I Don't Know - Nee, det var inte bra.. 11. Patetiska Jävlar - En del attityd.. Men var inget jag diggade direkt ändå. 12. Tankar På Beats - Den var en av de bättre på netplayen. Försök bara hålla flowet bättre.. Har ej tid att lyssna vidare, men slutligen; Rappa på svenska. Eller du kan rappa på engelska, men isåfall måste du stå framför spegeln och träna, försök hitta ett skönare röstläge.. Sen har du en del flowmissar här & där, och det är inte skönt att lyssna på, försök verkligen att håll flowet, ta bort dom där extra stavelserna om du inte kan ligga on-beat, så låter det mycket bättre iallafall. Nu kanske jag låter väldigt negativ, men det är sånt här som får dig att utvecklas, och inte typ "fett" osv. Men träna träna träna. Tänk på rösten & flowet.. Och utalet.. Du kan bli något.. Du måste bara lägga ner din själ i det hela.. Droppa inte en netplay, jag skulle hellre sätt dig släppa singelsläpp hela tiden & få kritik på dom & att du tog åt dig så mycket som möjligt av det, för att göra nästa låt ännu fetare.. Keep it up // J-V
be the change