TUSSE Din mixning vart feeeeeeeeett hemsk. Känns som jag vet inte vad. Det var utveckling av dig, texten kändes hemskt mycket bättre än den jag hörde i den andra låten med tMy. MEN, den är fortfarande ... under kritik. :P Hör dåligt också, men det är väl förmodligen mixningen. Det var helt okay flow från din sida också.. Utveckling, helt klart. ------------------------------------------------------tMy Du sa i en låt på din netplay; "Jag satt mig ner och tränade texten, och vart bättre" - Jag ser inte någon speciell utveckling. Det kan vara snyggt och rimma på 3, alternativt 4 saker i 2 rader, men det är hemskt när du rimmar på "Mig, tjej, dej". Det är katastrofalt. Ditt flow har utvecklas halvdant, det är en BÄTTRE låt än dom på netplayen, och därför är det ett plus. Men det är fortfarande ett tråkigt flow, jag vet inte varför, testa göra något annorlunda. Keep going, får du till det så kommer det bli bra! ------------------------------------------------------Ray-B Ingen speciellt bra refräng, ganska simpel. Ganska simpel text. Tråkig och lyssna på något sånt. Det där var ju världens sångbeat enligt mig. Du skulle ha bearbetat refrängen mycket mer.Hoppsas ni kan ta det här positivt när jag ändå har tagit mig tid grabbar. PEACE, Wikke