Bronka - Har gjort det igen (Mr t & Emilio Slakt) Inget mästerverk! Ingen tid nerlagt! LÄNKTextShit pojkar vad fan är det ni säger?Jag måste ha tolk, och bubba e player!mr T du kanske kände dig säker på att rappaNär ska du fatta att man aldrig ska underskattaGe upp, du är inte mer än västens största muppBattlar den bästa och de ska du få äta uppStampar upp för att slakta den här fittanDu är så skev att du bör va ett missfallDitt adoptiv barn, att du ens har ett liv kvarTa banan båten hem och SNÄLLA bli KVARHör du mannen jag dubbel rimmarDu kan inte ta mig, jag ger dig 100 timmarDu röker ju hash, eller det kanske va hundgodisDu är så ball, men mina ögon en dum lodis!DU har massa syskon som han inte kännerInget förhållande och inga tuffa vänneremilioShit mannen du har inga kontakterSer mörkt ut, som utan lampor på nattenSnälla blunda så jag slipper se digDu är så vek att jag kan spela flipper me digBara ge upp för du kommer aldrig att vinnaDin röst e mes, du låter som en mannlig kvinnaShit har du brud? Stick hon är fulMen lyssna nu! HURRU DUDär har du rim på din låga nivåDu är så bra, därför jag sågar ändåDina muskler e skitsmå, topless eller bh?Du snackar om vapen, NO PLESS ber om nåd!För mannen du kommer aldrig kunna skjuta migNär då suger min kuk och du redan har hukat digMutar dig, du luktar gay, stick nu din får knullade horaDIN FUCKADE KURWAHör du mannen jag kan ju två språkDu får smaka på min stål påk LÄNK
texten var helt okej, men ja digga inte din röst plus att de kändes så platt, men keep up!:D