I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder Feat Fonseka Inside (Från chile) - Söker Efter Rytmen (Låten är inspelad i Chile, på svenska och spanska)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2008-02-11 06:34

OneUnder Feat Fonseka Inside (Från chile) - Söker Efter Rytmen (Låten är inspelad i Chile, på svenska och spanska)

Ja som ni säkert förstår på namet så är låten inspelad i chile, jag flyttade hit för ett tagsen och träffade en snubbe med engång som oxå rappa,så vi slängde ihop en låt! I fonsekas studio, i säkert 40 grader värme, påminer lite om hustel and flow,när vi sprang fram och tillbaka till fläkten! Men åter tilll låten jag rappar på svenska och fonseka på spanska! Ingen av oss snacka spec bra engelska, så vi hade lte svårt att komunicera eftersom jag inte snacka spanska! Är inte riktigt nöjd med reffen men så här blev det iaf! Släng gärna en komentar!! Allt uppskattas







http://www.speedyshare.com/653663798.html








Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.