|
|
|
|
|
OneUnder Feat Fonseka Inside (Från chile) - Söker Efter Rytmen (Låten är inspelad i Chile, på svenska och spanska)
Ja som ni säkert förstår på namet så är låten inspelad i chile, jag flyttade hit för ett tagsen och träffade en snubbe med engång som oxå rappa,så vi slängde ihop en låt! I fonsekas studio, i säkert 40 grader värme, påminer lite om hustel and flow,när vi sprang fram och tillbaka till fläkten! Men åter tilll låten jag rappar på svenska och fonseka på spanska! Ingen av oss snacka spec bra engelska, så vi hade lte svårt att komunicera eftersom jag inte snacka spanska! Är inte riktigt nöjd med reffen men så här blev det iaf! Släng gärna en komentar!! Allt uppskattas
http://www.speedyshare.com/653663798.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Glömde säga att jag redan hade börjat med denna låten innnan jag lämnade sverige, men den blev inte klar så texten är alltså skriven innan jag kom till chile! Har dessvärre inte Fonsekas text Men här är min iaf! Bara så du vet jag tänker på dej ofta// Efter allt vi gått igenom kan jag inte sluta hoppas// Att vi träffas innan jag har lämnat sverige// För jag kommer inte palla pressen// Utan dej vid sidan om mej vännen// Fan jag menar efter allt som vi har upplevt// Mkt bra mkt skit upp och ner// Fan jag Tänker mer, än du kan ana// Inte tanken att få dej tillbaka// Bara kunna sluta hata// Känna kärlek mellan oss igen// Dessa band som aldrig skulle kunna brytas,eller?// A,S mkt mer än folk kan fatta// Genom livet skulle vi ha dansat// Eller har jag fel alexandra//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
den var bra :) suena bien lokos
|
|
|
jag diggar din vers mayn, sjyst flow påminner om fronda :) hur som helst najs, kan inte säga något om spanska versen, fattar shii.
|
|
|
tobbskii P1 tack så mkt:)
mester86 P21 Tack som fan mannen :) Ja jag brukar få höra att jag gör det:P Ska jag vara ärlig så förstår jag inte inte heller så mkt heller av hans vers,men tack iaf:)
|
Moderator
2008-02-11 13:37
|
shaaiiijtt asså , jag digga den faktiskt grymt mycket, kände redan när jag hörde beatet att det inte kunde bli dåligt :) ditt flow flöt bra , lite knepigt ibland men jag gillar det . sen han fonseka var rätt skön ändå , han kanske sa '' one love '' och så lite väl ofta men bara en skitsak ju .
iallafall grymt bra , och jag hoppas ni släpper nått mer tillsammans för det här va spännande och riktigt bra :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
ramuz P16 Tusen tack:) Riktigt roligt att du gillar det! Japp det kommer en nya låt nästa vecka så håll ögonen öpnna:) Tack ännu en gång! Bless
|
Bloggare
2008-02-11 15:14
|
Omg va skön låt asså .. Jag sväär måste komma mer sånna asså
One Love <3
elinwredh.se - Där musiken är viktig
|
|
|
spanska killen va ju as fet:D
|
|
|
Wredh__ F18 Tack så jätte mkt:) ja det gör det oxå:P Maketo__ P19 Jag vet:) Ska jag se det som posetivt el negativt? Lite konstruktivt hade varit bra:)
juice_ Ja ska hälsa honom det!
Mera?
|
|
|
Hehe okej det tackar jag för då :)
Kom igen whoa mera?
|
|
|
Lika jävla snålt med komentar som vanligt här på whoa!
|
|
|
Sorry men det ända som va koolt e att Sverige o Chile möts..
Vad har hänt med hiphopen? Ni försöker göra nånting nytt men ni glider bara iväg åt helt fel håll.. Har ni glömt Petter? Sjätte sinnet? Där har ni svensk HIPHOP grabbar!
En fråga bara: Vad gör du i Chile? Du snackar ju ingen spanska måste vara jobbigt?
|
|
|
Okej det är din åsikt,vi hade inget plan att skapa nått nytt vi spelade bara in en låt ihop:) vi hade inget syfte om man säger så! eftersom han är chilenare så klassar jag inte detta som svensk hiphop men ja kanske har fel?
Jag har startat företag här! nja inte spec :)
|
|
|
De e just det som e grejen med hiphop, syftet.. Budskap!
Du måste ha det skönt där borta..
Keep up! Atleast people at whoa like your style!
Paz!
|
|
|
spanjoren var skön :)
jag droppar bomber som hitler
|
|
|
Emanuel018 P21 jag förstår vad du menar:) ja det har jag,35 grader varmt och öl är så gått som gratis!Ja det verkar som om några diggar det iaf! Tack för din åsikt iaf,:)
harrysson P19 Ska föra det vidare:)
MEra?
|
|
|
Fetfet låt! :) keep it up!
|
|
|
hahah älskar chilenarens(?) engelska haha
förövrigt gillade jag din vers mest, men hans var ok med.
så keep up släpp några mer med honom :)
peace out och ha de fett i chile man!
Sleep is the cousin of death
|
|
|
_brainless P17 Tack:) I will! B.N.B X0 haha! Tack mannen det värmer:) Vi ska kicka en ny låt idag,så håll ögonen öppna... Men tack ännu en gång! Mera?
|
|
|
Hehe coolt samarbete! Tyckte din vers va bättre än hans men han gjorde de aiit oxå.. reffen däremot digga ja inte! Annars va de väl soft.. keep doing your thang
Hehe ha de bra
http://soundcloud.com/rod_g
|
|
|
låten va fettskön, inga fel alls:)
|
|
|
Rod! Skoj att du diggar det:) Är medveten om att reffen är kass, vi hade lite svårt att kommunicera som sagt! Men tack iaf:) Nathali! Tack så mkt,det värmer:)
|
|
|
rösten e skön men texten e mindre bra
http://myspace.com/3egraden
|
|
|
Fett drezaz. tror det är det bästa du gjort! peace :D
Allt är sant på internet.
|
|
|
XET P17 nice att du diggade nått iaf:)
oHer P19 Tack mannen det värmer:) Kom igen mera?
|
|
|
71 nedladdningar men vart fan är komentarerna?
|
|
|
ouff! brukar inte tycka låtar på whoa är särskilt feta men sammarbetet va the shiiitt. tyckte de va bra att ni gjorde en sån här låt. chilenaren va tung gillade hans text. iaf fortsätt kicka One love L fresh! peace
|
|
|
L-Fresh P23! Damn! skoj att du diggar det, har haft en riktig skitdag idag men nu blev ja på gått humör igen iaf:) Ska hälsa han det,vi ska kicka en ny låt ikväll så håll koll:) Bless Mera?
|
Moderator
2008-02-13 02:05
|
UPP! den här förtjänar några kommentarer till faktiskt, som sagt så diggar jag dig till hundra och väntar på att du lägger ut er nya låt om den blev klar nu :') det här blev succé hos mig och mina kompisar då speciellt jag diggade mixen mellan chile och sverige, hoppas verkligen att du utnyttjar det när du ändå håller hus där nere! :)
och förresten lite såhär utanför , vad är det för företag du håller på med där nere ? :)
|
|
|
ramuz P16 roligt som fan att höra:) värmer mer än solen här nere:) vi har nyss spelat in en nya låt lägger upp den här på whoa om några minuter!!! Jag bygger solfångare.. Om du vet vad det är?:)
|
|
|
fan va nice! de ba hojta till så man får höra. eller så kickar ja förbi audio forumet! ha de! peace! uno
|
|
|
ditt flow är soft! och ditt röstläge är cool, spansksnubben hade cool röst och flowet är också fett vad jag förstår:P
http://www.myspace.com/mowglibeats
http://www.myspace.com/otisrap
|
Moderator
2008-02-13 12:12
|
njaa kan föreställa mig typ vad det är , hoppas det går bra med det och lycka till!:)
|
|
|
|
|
|
feeeetaste låten räk !!! fortsett så här du blir berömd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skön låt! Du låter bra på denna! Spanskan låter också väldigt bra. Har inte så att mycket mer att säga, bra låt!
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
|
|
|
Tack manne :)
Kom igen nu whoa? ?
|
|
|
Upp gott folk, he deserve it !
jag droppar bomber som hitler
|
|
|
|
|
|
Seriöst 113 nedladdningar, vart är komentarerna?
|
|
|
De här va faktiskt riktigt bra. Bland de bästa du kickat som jag hört om inte de bästa. förutom en grej. hur du typ höjer rösten och drar ut på vissa slutord/rim. det låter tyvär lite mycket fronda över de hela. och du får inte 100% till de. men kickar du på som i resten av versen så e de här kalas.
den andra snubben han hade skönt flowe förstog ju inte va han sa. men de behövs inte alltid han levererade en kännsla och han gjorde de bra..
mixningen va duglig.
hoppas man får höra mer låtar med er två. för de här va riktigt intressant.
/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
|
|
|
Mr-Banditen P27 Tack mannen det värmer som fan!! Jag vet att det är mkt fronda,försöker komma ifrån det! Men tack som fan iaf :) Roligt att du gillar det! Ska hälsa han det :) Yees vi droppar en skivan om några månader så håll koll!:)
|
|
|
Mr-Banditen P27 Tack mannen det värmer som fan!! Jag vet att det är mkt fronda,försöker komma ifrån det! Men tack som fan iaf :) Roligt att du gillar det! Ska hälsa han det :) Yees vi droppar en skivan om några månader så håll koll!:)
|
|
|
du har utvecklats rääk ;) vad för företag?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
|
|
|
ops såg nu
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
|
|
|
Yees iknow man :) Antar att det är bra så jag säger tack:)
Mera whoa?
|
|
|
Låter soft! Bra att sammarbeta med någon där nere! Reffen var väll inte helt bra men funka iallafall. Kö på!
|
|
|
Aiit man thx:)
|