Jag tippar på coffe, skönare dissar och fetare flow ... Men prendel är inget att klaga på.. :D
;.,Tjolahoppsan ,.;
vilka blir det i finalen då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finalen står mellan:
Coffe vs. Prendel
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
När hade ni tänkt att lägga upp låtarna då? Nästa år? :O
Hahah Coffe tar hem hela jävla tävlingen gör han inte det vet jag inte vad phett!!! / Chasse
gaaaaah, kan man få en timme extra?
www.youtube.com/prendel
Bidragen är inne och de kommer upp så fort jag kommit hem. Tack för det.
Jag tyckte prendel var bättre!
då var detta över .. Big up till mfs !
jävligt fet av båda! men ska jah va ärlig så gillar jag prendels mäst!!
Yeeaaah maaafhaakka
Coffe flowar av underkläderna från prendels morsa med de första raderna och bättre blev det.. TUNGT .. UPP till COFFE!! ...
http://www.myspace.com/IntimSwe
jag vet fan inte om jag vågar tycka till om de här asså, hahaha, Coffes va helt jävla underbart skönt o sköna rader, Prendel fick mej o skratta rätt mycket han med,haha, Men om jag ska tycka till så tror jag ändå på coffe faktist,
intim P19 : WORD. raderna var rätt jämna. hatar prendels "reff" och coffe vinner punkt
www.myspace.com/danielbylund
Coffe tar detta, orkar inte motivera just nu, kmr tbx senare, lr imorrn ^^
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tkr coffe va bättre, :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm, deva jämt men jag tycker coffe va lite fetare
;.,Tjolahoppsan ,.;
jag håller tummen för coffe i denna!
http://www.herrbitter.blogg.se/
tycker prendel flyter lite konstigt ibland
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
word på elegant, men vilka rader han lägger på slutet, störtsköna!
coffe var fetare .. men prendels var inte heller så illa :D
prendel tar det .
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
prändöööööl vinnär
krrrrrrrra
jag skulle röstat på Coffe fast det är jävligt jämnt!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
HAHAHA, coffe din jävla underbältet rapper! du vinner, fetast flyt och feta rader rakt igenom som sänker prendel tyvär.... prendel var inte dålig häller, fet. FAST reff i battle ? neeeeeej-..... bra final! ni höjde ribban på tävlingen i finalen och bjöd mig på ett par långa skratt..
Tu madre!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Inget snick snack, coffes feta rader satt där dom skulle.. :) Med andra ord så vinner coffe.
ENYCE
Överviktigt av coffe, tkr han var klar innan allt starta, låter väll som nån slags rövslickare men måste berätta sanning, bra tävling btw! bara att vinnaren var klar innnan allt startade, puss
Vem fan pratar du med?
"Hon har valkar på tuttvårtan" , Kollat lite för mycket på "Yo momma" på mtv : )
soundcloud.com/jerrones
Prendel är faktis bra men ja känner att coffes är så mycket hårdare med galna dissar och heelt störtsköön attityd.. som sagt är prendel oxå duktig men ja hade förväntat mig mer av han i finalen inte bara gammla Rattattatatattaattatattatatata (Prendels Vardagliga flyt) Rond 2 var bättre isåfall ... One !
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
prendels var fetast. lätt.
RekFoto
haha predensl rader om 11 sep o flodvågen var nice
RekFoto
coffe you go görl! my görl!
prendel kör ju hårigadajm krys.. den hörde jag på yo mama och torn raden är played /m
Prendel har ju lätt bättre rader, men tyvär så utför han dom inte så bra så man uppfattar dom inte. Tycker det var för grötigt kort sagt. Coffe var tydligare, och hade härligare flow och attityd så min röst går till Coffe. Har trott på Prendel hela tävlingen och Coffe har jag inte tyckt om alls men nu i finalen vände det rejält.
hoppas coffe vinner detta :)
Jalla idiot systemet stänger snart!
Hahaha, detta var mycket bättre än jag trodde! Båda är välförtjänta vinnare, Trodde Prendel Var en solklar vinnare efter jag lyssnat på hans bidrag, men sen lyssnade jag på Coffe´s, nu är jag inte lika säker längre, Svårt att säga vem som vinner.. Vote- Prendel P.G.A hans inledning & avslutning
2 PJÄSER
coffe's hade grymt sköna rader oh flow, prendel va skön oxå men coffe hade bättre lyric
övik rapparen tar hem det här (:
fått nåt hum om när resultaten kommer?
www.youtube.com/prendel
trodde allvarligt att litanol skulle åka ut direkt, men han är fortf. kvar! kul att se prendel och coffe i finalen, kommer bli jämnt :) ..
haha, vi bor på landet!
när kommer final bidragen upp?
Hansomknarkar, dom ligger redan uppe -.- skrolla upp lite
B
Jalla idiot systemet stänger snart!
elajt, det e ju fan rond2 :S
tycker prendel varit fetast alla ronder men denna :S vet inte.. blir nog jämnt.
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Sönderslagen vad fan säger du? :E
B