fett bra reffreng, å låten blir 10ggr bättre om man kollar på fridas press bild samtidigt.
work some magic
drezaz P18 ärligt talat räääk, vafan sitter du i tråden och grinar för? Frida är ingen fjortis och det var JAG Som la ut den här låten frida ville inte först, och hon har sagt att den inte är seriös, så sluta gnata skiten, håll dig till dina depp låtar istället om du ska va så jävla 1980
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Skivsamlare
2008-02-12 23:06
hehe, måste säga att det är jävligt bra delivery ! :) haha, nej men det är inget fel på låten överhuvudtaget, soft, lite smårolig och rappen är det inget fel på alls, kanske inget man ska spela upp för farmor en sen söndagskväll kanske :) big upp ! / Pikku
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
hahaha, nej jag hade lite problem när jag skulle spela in den, för det är så jävla lyhört i vår lägenhet :p
Pikku Nä, för då jävlar blire fart på farmor :D
hahah sluta :( nu gårj ag och sover, hoppas få läsa många kommentarer när jag vaknar! puss/smek
jag garvar fortfarande åt lååten, som att lyssna på en 12-årig flicka som jobbar för en telesexlinje
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Skivsamlare
2008-02-12 23:12
Vikkee P17 haha, ja fyfan :) flabbar av att se det framför mig. haha :)
flippade brudar.. dock nice låt:D hoppas man få höra mera i framtiden:D hehe peace
Pikku Snacka om å ta långsprånget till gömstället i garderoben och se ... ucscha, nu är det äckligt, hahahaha
hahaha klockrent
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
ja varför inte liksom?:S
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Skivsamlare
2008-02-13 00:25
Vikkee P17 hahahahahaha, ja nu e det riktigt äckligt :) hahaha
haha sådär, men ja får fan stårfräs av den sista whalen i reffen, "hoppas på meeeer", big propppspss puusss honki
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
nuff respect.. det lät soft haha! jag blev positivt överraskad tycker du hade lagom attityden i rösten och la dig själv på en passande nivå för låten syfte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SKit vad kung låt och ni gör det bra ! ! ! ! !
enligt låten så klassas ja alltså som en Don Juan i dina ögon Frida?
Detta är min forumsignatur
Söt du är Frida
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
HAHAHAHA ! frida låter snygg :O
Hon e nice
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
ni är söta, tack så mycket alla :) P-lex, nej du gör inte det :(
haha soft låt, du sjunger grymt bra :) o verserna är feta dom också
SjuktNajs låt friiida & Anna , men gillade Frida mer , kommer alltid gilla hennes musik! och fólket här uppe som tycker dom är horor som gör sånt här tema , är dumma i huvudet.. varför får vi killar skriva sånna tema om inte dom får göra det förfan , lägg ner & skippa snacket!
Ska dunka den hemma sen FRIDA jag lovar ! Du får komma hit snart så får vi kicka en sjungande låt , Du jag & Syster min :) Pussselipuss Sexybabes / Kidoo
Hojjta för Collab ...
alltså, anna sjunger bara några stämmor på refrängen, det är jag som gör verserna själv.. så förstår inte va du menar med att jag lägger det bättre?
tack så mycket :) / frida&anna
livlös röst. antar att du flyter helt ok, ibland bättre o ibland sämre. tycker bruden som rappars röst är rätt livlös och därför blir det rätt trist att lyssna på. mer energi tycker jag behövs. beatet var väl ok, varken roligt eller dåligt. tjejen som sjunger har nice röst, detta trots att jag starkt ogillar hiphop med rnb inslag... nån idiot snubbe sa: "spela roll vad man rappar om vafan, e detta omoget så ere väl jävligt mkt mognare att rappar om hur mkt man röker på osv" klart som fan att det spelar roll vad fan man rappar om ditt jävla snesteg? som att säga att det inte spelar roll vad man säger bara man säger nåt. man ger ju också en bild av sig själv igenom det man säger, såklart. svårt att säga något och sedan tycka nåt annat och för andra att då förstå detta. själv skiter jag i att du rappar om att gänga. du är väl en av de få tjejrappare, med lil kim, som rappar om att suga kuk. trist att se hur alla grabbar försöker små fjäska istället för att ge nån form av kritik istället. kul med brudar som rappar hur som helst!
Okej Frida , lät inte som du gjorde andra versen , med tyckte första versen var bättre / skönare på något sätt , Fattar du nu? Puss / Kidoo
Hojjta för Collab ...
"du ska knulla mig bakifrån så hårt du bara kan" Kom frida :) jag väntar med snopp-koppel å handcuff´s :) Och simon får va med, elr..han får filma å handtralla till :) haha så sjukt sköna är ni :) även om låten va oseriös blev jag fett glad över att höra den eftersom det är kul å höra tjejer som gör sånt :)! UPP !
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
hahah fan va nice låt
music is something u do, style is something u've got!
tack så mycket.. kul att folk har åsikter :)
Detta påminner om om om om ok nuff said... reffen<3 ses vi te sommarn:O igne:O?..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla bra alltså:D
haha klart vi ses, kommer du hit eller?:) tack såmycket :)
hahah! 3 underhållande minuter :) skojjig låt boris
Succah Sweet
jävligt äkta måste jag säga, skönt att höra att brudar gör sånt. känns torrt men det flyter väl ok nästan hela vägen, det är för lite energi i erat levererande. men det var ju inte allt för seriöst då tydligen.. reffen var nice sway.
oh no he didn´t!
Skön reff, och frida du har en grymt skön röst, flow och allt annat var riktigt bra. Pejz / Logge
frida... Vad fan har du fått i skallen, snackar om att bli knullad och suga av och grejer i låten fan är det med dig hahaha , och vilka rappare (killar) enligt dig har rappat om detta tema och rappat så precis som du gör och säger att dom ska bli knullade eller knulla andra tjejer haha undrar bara vad som flugit in i din skalle hahahha jävla fjortis
Jag är faran som lurar i natten!
jag?
Haha, det enda som var bra på låten var ref. Men ja du har ju en rätt skön röst.. så det lär väl gå bra om du börjar göra lite mer avancerade rim =)
With lots of love// Matitto!
Mina åsikter... Lite livlös röst.. Helt okey flyt... reffen är riktigt mysig ... Texten är under all kritik... Beatet gillas.. Smaklöst att så många killar verkar uppskatta och näst intill tända på sånt här....One love / Edda
www.eddaonline.se
uttjatad , det funka 1 gång
www.myspace.com/jurek151
hrm...uppmärksamhet verkar ni fått i alla fall. elr hur boys. till låten: hahaha vad ska man säga, faktiskt lite roligt, har aldrig hört tjejer rappa på detta vis, men men som jag skrev tidigare uppmärksamhet har ni fått ialla fall, jag antar att ni gjorde denna låt "bara" för att testa boysen här på whoa elr hur. men jag tänker inte vara en pussy och strida emot eran "verksamhet" verserna håller flowet, refrängen e skön helt enkelt OCH NÄ WHOA JAG SÄGER INTE DETTA SOM ALLA ANDRA FÖR ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET AV TJEJERNA hahahahhahaa patetisk skulle inte ens kommenterat.....fuck off mahfuckaz. p.s. snart kommer det en version av boysen, buahahahahah pinsamt. fuck off mahfuckaz. ds
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
tycker den va lite halv rolig första gången ja lyssna andra gången sög den. men tycker du rappa helt okej och reffen är fan guld :) sen orka ja inte skriva mer för min hand sover HIHI
Sleep is the cousin of death
Rolig lyric, men verserna gick lite för sakta.... Refrängen var riktigt bra... Bra röst! PEACE!
Soldaten
Oj, glömde att nämna en sak, inget illament, men din röst låter som de flesta tjejers röst som har samma ålder...
Soldaten
Eller är lite osäker, rösten är bättre än de flesta när det kommer till sånhära låt....
Soldaten