teN & Mvh - Alla Hjärtans Dag
Tja! Vi slängde ihop en liten låt, dagen till ära. Texten kommer i nästa inlägg, kommentera och säg vad ni tycker.Rap: Mvh & teNBeat: Entertainment #3Mixning: BådaLÅTEN, LÄNK HÄR --> <3 <--Pumpa och sprid kärlek!
MvhAlla hjärtans dag aka dopparedagenMed levande ljus och roppar i matenJag chockade damen me spott i chokladenMen hon kommer inte att hålla sig vakenGör myspys till psykbryt men kom ihågAtt reppa kondomer mot kondylomTipset som gör att du inte kommer va ensamÄr att fixa brudar som kostar dig pengarMan ångrar sig sällan, dem har erfarenhetOch Aids så man har nån att dela det meFast jag har hittat bruden som håller mottetOch nej, det är inte ett våldtäcksofferHon är min högra hand, bokstavligt talatJag vet ni tänker, han borde va skadadEn loser, tro mig, ni har samma tankeFast ha en mysig dag Maddefuckers!
Reff:Alla singelkillar samla era pengar köp en horaSedan kan ni pumpa våran låt tills hon blir blöt i trosanDen här låten är till alla par som samlats för o gosaAlla brudar får orgasm sekunden som dem hör oss flowa
teN
Idag ska man träffa sin kära om man har nånTa nån, om du inte har nån, ta en badbollJapp, och vad som händer sen är jättekäntEn blandning mellan en romantisk middag och en sexnovellVakta upp din tjej om du somnar drick kaffeär du riktigt duktig får du doppa hela nattenOm du inte köpt en ros så får du räkna med skiten ursäkt för tjejer att få kräva romantikBara massa jobb, laga mat och penetreraKillen ska jobba och tjejen bli serveradMin flickvän är borta, jag sitter och softari soffan, med roppar och dricker min vodkaNu kickar jag rader och pissar på dagenoch hoppas att jag nu får se det sista utav denSå hälsa din flickvän eller hälsa din handFör att sen få komma är det bästa av allt
Mvh Jävlit skön text faktiskt både underhållande och med sköna rim fan. Ditt flow börjar verkligen sitta nu, du har skön röst faktiskt digga den som. Ah skönt från din sida assåreff Tycker fan den va riktigt skön fan jag digga den svängig o najsTenInte på mvhs nivå både flowmässigt och textmässigt men du va skön du med lite keffare röst än vad mvh men den ä osså bra fan kör på du har osså utvecklats som fan.
Beatet var riktigt skönt fan känns nytt inte hört det innan
Skön låt kör på