Entertainment - Inte som att dansa valsar [Seriöst shit]
Gjorde en mer seriös låt som hade lite handling ihuvudtaget såhär på kvällskvisten, vet faktiskt inte om det blev så bra, men jag vill ha konstruktiv kritik på vad som kan göras bättre. Vore snällt om vissa kommenterade överhuvudtaget?... <Länk>
Jag är ingen rik rappare som alla andraAtt tjäna på rap är inte som att dansa valsarReff--------------------------------------------------jag är ingen rik rappare som alla andraatt tjäna på rap är inte som att dansa valsar---------------------------------------------------
jag droppar mina rader och försöker kicka bramen när jag är klar får jag gitta tillbaksoch efter mina spelningar så får jag inget gagenär jag inte får ett skvatt är saker som det ska?
jag bryr mig inte om cashen om jag ska va' ärligmen när ingen tackar så är det förjävligtjag tänkte ett tag på att lägga ner musikenmen jag tar det lungt och jag väntar på publikenjag gör en ny start och hoppas på att det blir bramen efter många låtar har jag det jag vill havisste faktiskt inte att turen skulle vända härmen nu har jag iallafall ett enda fan-------------------------------------------------
jag är ingen rik rappare som alla andraatt tjäna på rap är inte som att dansa valsar--------------------------------------------------Reff--------------------------------------------------
Vers2--------------------------------------------------
jag är ingen rik rappare som alla andraatt tjäna på rap är inte som att dansa valsar--------------------------------------------------
jag gör mina låtar och ger det ni vill haom du ger mig skit ska jag ge dig skit tillbaksskulle jag dissa dig skulle jag råka illamen som sagt: som man bäddar får man ligga
och jag skiter totalt i om du hatar migför innerst inne vill du egentligen vara migjag kan rappa takt, jag kan - jag kan rappa snabbtjag har ett skönt flow och jag kan slakta allt
men det duger visst inte för o vara kändrappen har lett till massa stryk i en gatugrändjag hoppas på att komma längre än längdhoppetseriöst grabbar, vi syns på RegnRocken--------------------------------------------------
jag är ingen rik rappare som alla andraatt tjäna på rap är inte som att dansa valsarReff