Entertainment - Testskit (Måste verkligen ha kritik) Ska spela live här inom en snar framtid, och jag undrar ifall det här är en bra stil/gung/inlevelse för att kunnas spelas live? Skit totalt i texten, tänk på typ själva stilen :P Ifall stilen skulle suga totalt som live spelning, ge mig tips! <Länkjävel>
Text av någon konstig anledning:SKom igen nu då! Kom igen!bara kom igen nu då! Kom igen!bara kom igen nu då! Kom igen!..kom igen nu då! KOM IGEN!
bara upp med en hand och visa vem som är bästdet är jag såklart, E.N.T.E.R.bara upp med en hand och visa vem som är bästdet är jag såklart, E.N.T.E.R.
bara upp med en hand, bara, bara uppbara upp med en bara upp med en hand - eeeyy
o jag rappar det fettom du inte håller med kan du pallra dig hem - bitch! nej men har man sett, är killen i målbrottet?gitta härifrån du kan hålla dig till hårdrockenyes box - det är så det går grabbenom man glider runt i blåa trikåer som stålmannendu är handikappad kan du - kan du - kan du rappa?du låter som min mamma hotad av pansarvagnar!*AAAAH!* tillbaka till framtidenmin text är handskriven som ett slag i ansiktet! (Sesia crew)Boom boom pang låter det i din lägenhetdu öppnar och jag säger Kalla mig ers djävulhetsen får du en pannspark av mig som en samuraidu landar i danmark och får käka hampapajEyyyy, jag kommer in och kickar det bästflippar en vers, slicka min stjärt för fittan är sämst
Ja jävlar, hubb hade rätt, hade jag ingen aning om o.O jag får fan lägga av med bärsen :O haha, men för att jag inte ska skämmas alldelles för mycket nu låtsas vi som det ska stå "Det är jag såklar EN.T.E.R.!" :D