Akim - Sing for the moment
Hey friends! Nytt & fräsht ifrån mig, tycker själv att det är något av det bättre jag gjort. Så det uppskattas om ni lämnar spår. ( Akim - Sing for the moment ) Rap&text: Akim Mixning: Jeyan Även propps till Anna. ( Akim - backup länk ) mvh Akim
Tyckte du verkligen var grymt bra!!! :) Mig själv tänker jag inte kommentera ;)
Det låter skitbra detta, skönt flyt och text.. tycker detta är bland det bästa du lagt.. skönt beat btw ;) keeps it up, du utvecklas puss
Borgan ..
njaa diggar ej...gillar inte för d första att du kör på det här beatet, sen tycker ja att du ska öva mera på rap och ditt delivery, låter för stelt! texten måste du förbättra..men fortsätt. Pz
Satan! Det finns vissa instrumentaler man INTE FÅR RAPPA PÅ! Detta är en av dom. Propps till tjejen i början, det var det ända jag hörde, sen stängde jag av. Kör på egna beats, eller freebeats om du inte har producent.. och om det ska vara instrumentaler, ta någon okänd, eller en som nån droppat wack på. Min åsikt. Peace.
Ja, jag är en vitlök.
Tack borgan & Annaah_ !! benollo, det är mitt sett att leverera på, gillar inte att överdriva känslan, vill simplet mena allt i min ton istället.. Men tråkigt att du inte gillar :) Peace
eller låt mig kicka på vad fan jag vill? :)
gör så du...men säger som karlic, använd ett okändare beat, blir så fucking wannabe på nått sett....träna på!
Jag brukar gilla det mesta du gör, och detta är helt klart något av det BÄSTA du gjort. Anna, gjorde ett mysigt intro, och rappen och text är väldigt bra tycker jag. Tycker om din röst! :) Helt klart det bästa du gjort, slänger in på mp3 vafan. :D
Säger bara såhär: På detta beatet är det svårt att göra en dålig låt :P hehe den va skön
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Pessimister som vanligt, alla för spel för vartenda lilla grej. Beatet är bra och de är en bra grej, hela whoa forumet ligger i princip på kända covers/instrumentals låtar och jag ser er aldrig klaga hos dom ;) Ingen stor sak, orka lipa över beatet när det inte ens är ett riktigt skivsläpp ens. Till låten, väldigt bra rap i mina öron. jag diggar din röst RAKT AV.. Och jävligt tung känsla igenom hela låten, du förklarar på ett sett så man hör att du menar det du levererar. Ung kille , med en ljusare framtid än de flesta på whoa. Forsätt sprid din skit. Out
introt med bruden va fett bra å du lägger det säkert, mixningen va niceness! d här va tung
http://www.myspace.com/akinonline
Låter nicee :D Akiim brushaaan gör det igen;) höhö Upp för Akim Whoa! Peace´N<3
B E S Ö K:
W W W . Z I N K I M . S E
[email protected]
Rappen, mixxen allt va nice diggade d mesta förutom texten, gillar texter som skapar bilder i mitt huvud om du förstår och d lyckas du inte med.
expozer , Trixan, Devin, Akin_O-Y, -Zk-Studios-, meedi
Tack som fan, kul att höra att ni gillar ! :) värmer.
orka klaga på beatet? ja tycker låten va riktigt skön och kul att höra något annorlunda=), nice delivery, upp förfan för akim!
ah jag tyckte faktist de va näjz, dock som han där uppe så gillar jag inte att du använder det här beatet men du la det nice. keep up the good work
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Tack boyys :) !! såere!! peace
nice akim bra flow bra text:D och älskar det beatet sen innan så allt var bra=)
feel tha beaaat maaan
hahahhahaha! såg någon där uppe som skrev att det var wannabe att kicka över detta beat? haha, roligaste jag hört! Kan inte vara så att han diggar det beatet och själva låten och i och med att han använder beatet för ett släpp på whoa borde väl mer vara att han "hyllar" producenten. Eftersom han försöker inte härma original låten? blir så trött på dessa jävlar, ursäkta mej och mitt språk men lägg ner! varför böla över ett beat? whoa.nu är till för främst svensk hiphop så folk kan lägga upp låtar! tycker de e dags att hjälpa varandra istället för att bara klanka ner på allt hela tiden! visst du gav han kritik, fine men beatet! wannabe, de går inte ihop! Hade det varit ett riktigt släpp som han hade tänkt att skicka runt så vore de en annan sak men vafan, so what? Jag antar att det var wannabe av 2pac och kicka över instrumentaler ibland också? om du går in på limwire å söker ltie så hittar du några stycken där ett flertal artister kickar över kända instrumentaler! Men nu va de ju en whoa kid å han har inte den statusen så vafan han borde väl ladda ner ett dåligt piano beat på whoa istället å släppa en text han e nöjd med, då blir ju låten skiiiiit bra, visst? nej blää! hur som helst va de en tung låt å texten va också riktigt najs! Fortsätt såhär!
www.samyprod.com
Sen tror jag faktist han förstår att original låten är oslagbar! Tror heller inte han försökte uppnå att slå den!
www.samyprod.com
Samy05 Skönt att du backar upp mig, och tack för feedback !
Känns jobbigt att du har orginalreffen kvar i låten, känns inte som du har försökt göra något eget av beatet, utan känns som om du vill vara den svenska eminem.. tycker du kunde klistrat och klippa lite och gjort en egen reff =) Gillade inte låten så mycket men men hur skulle det se ut om alla gillade allt =)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Jag tar beatfan som det är , och skriver till det. är det en reff på den så kunde jag inte bry mig mindre.
Du vet att jag tycker den är fet!
Tack jeyan, det värmer :) !
Moderator
2008-02-16 12:40
Instrumentalen är skön som fan! Introt är skit bra! Rappen är också riktigt nice! Som du och andra sa, bland dom bästa du droppat:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tack för att ni gillar introt :) Akim, du är jätte duktig, kom ihåg de :)
Skön låt mannen. Antar att alla vet att det inte är eminem som var först på detta utan attt det är samplat från Aerosmiths Sing for the moment och vad jag vet så e dom större i världen än eminem
så e väl lite samma sak där, man kan ju inte säga till eminem att de iinte är så svårt för honom att göra en bra låt på den dä instrumentalen när instrumentalen e oslagbar
www.myspace.com/naturmusic
Jag tyckte att den var skön, gillade låten stark! du gjorde bra ifrån dig :) Du hade bra text och skön delivery :) PROPPS! Och syrran gjorde det bra i början! Pz
fett mannen som vanligt:D
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
ETT STORT TACK TILL ALLA ER värmer som fan! :) peace
Sjuuukt fett :D riktigt skönt slooow :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det låter bra, gillar beatet som fan med, keep it up!
Mäktigt. I början när jag såg titeln tänkte jag, fan nej! Den här låten har gjorts så bra original att den omöjligt skulle kunna finnas en annan bra version av den. Men tvärtom. Trots att jag trodde det skulle bli som ett tragiskt misslyckande till eminems version, så tyckte jag du la det förvänasvärt jävla bra. Älskar din röst, trots att ditt röstläge inte var så bra som det kan va. Kanske var svårt på det här beatet, men jag bara älskar ditt röstläge i de andra låtarna du gjort. Det var helt okej i den här med. Tycker låten va överfet, trots att den här låten inte egentligen borde kunna uppnå en nivå originalet.
Härligt Akim!
www.znapmusic.com/klockren
Shit vilket beat!! vem e proddaren? haha.. checkar när jag kommer hem dawg :)
mc_babbazz, jake tack så mkt ! :) Klockren, Tack för din tid boy, som originalet kan det aldrig bli, jag är rätt långt ifrån det också, men mitt är fortfarande långt över bra ! :) peace
Lätt det bästa du gjort.. Flowet är klockrent.. vissa uttal på din svenska diggar jag dock inte:d .. kan va din dialekt men.. men det är bra skit dethära .P Synd dock att du lämmnade 2 minuters outro :P Texten e go som fan.. bra att man får höra helt nya rader av dig :P De gör dig till en mkt mkt bättre rappare i mina öron. Fortsätt med de du gör ! Peace // Micke..Och PS: Dom som nu sagt att det är wannabe shit att köra över en GRYMM instrumental har nog inget här att göra.. Han är ingen wannabee bara för att han ville kicka på ett beat han diggade vafan. Hur gammla är ni igentligen ? skärp er !!!!
Mc´s Spottar Verbalt
I så fall är organismen den största wannaben någonsin :)
anna fet på sången asso.. vrf detta beat:(? förstör allt:D.. baith ^^ neeh men du gör de bra förövrigt.. rimmen e feta som vanligt.. rösten e skön.. dock gillar jag inte texten isäg,. låten e helt klart godkänd.. men du har gjort fetare.. men fortsätt.. pCe
Utalas säta pe
jag har inte gjort något fetare rapmässigt, och beatet förstör ingenting tack micke !
Tycker det var fett, nice rimschema o flow, bra innehåll också. Gör väl inget om man kickar på instrumental, det gör väl typ alla.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
nice nice
www.frizon.se/Tarequito Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D
Synd bara att du baxat beatet och namnet? :P Över till låtjäveln och hela dess karaktär: Tycker din röst är för tråkig, chillchill flow och rim. Bra text, sammanhängande osv. Den var helt ok och du håller det normala måttet på svensk hiphop som man kan lyssna och njuta av. Pejs!
Dra åt helvete!
Tack boys :-) !! värmande!! :) ja, jag är tjuv :( !
tycker det lär nice fan.. men ja gillar inte mixningen.. chea droppa mer brush
http://www.myspace.com/quizze
Låter soft man :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
något av det bästa jag hört med dig man! denna är fet som fan .. älskar beatet! :) ser framemot vers till min E.P! fortsätt och kärlek!
haha, vi bor på landet!
Tack mannen, de värmer :) ! mer gott folk? =)