Armerad med pann-järn, och sne-borrad illvillja\\ återhämtning som får kungen att knulla silvia\\ mina tankar tvingar prinsen att bålbrännas\\ lika barmhärtig som en 8 årig son med stekpanna\\ kommer till gemet med en halvtrasig vägglampa\\ reppar vapen anti-knark och en hatad slampa\\ jag får er att se ut som fjortisar med körkort\\ för jag är hård lever mjukt o reppar förort\\ nej ingen förort, jag bryr mig inte det är va man lever \\ alltid ett val så länge du inte förstör din lever\\ allt är tankesätt tro mig det är lätt\\ men det som gör det svårt är att alla tror det är fett\\ vi har alltid samma stil, men folk hatar den\\ vi är hatade men det är omvärlden som är ratade\\ opatentatade ni styrs vi är kejsar-avlade\\ ni blir kavlade, som om vi nånsin brytt oss om vi blev hatade\\ vi har 3 val , stå upp, vägra sitta och sparka undan stolen\\ vi skiter väl och tar upp kampen med pickadollen\\ C - Har alltid samma stil\\ K - Är alltid förbannat fin\\ R - Dödar gatan med ett gott smil\\ För vi är dom som skapa pandoras låda, alltid hårda\\ Vem snacka satan, vem skrattar på gatan\\ vem tar kebab efter bråket, vem tar hem flatan\\ vi sket ut gatan, vi spottar satan..\\ trodde ni skapa.. leta ni gatan, menads vi knullar flatan....\\ snacka mer eller mindre skit desperat\\ har aldrig haft mindre pengar i livet som pirat\\ byggt min borg på hat, som jag luta mer än pisa\\ minns min första finniga hor brud lisa\\ där tänkte ni "va" va säger idioten\\ det är just det jag menade i denna boken\\ ni ser oss som ett pack med åsikter på livet\\ följer inte en vanlig standard som ni, under detta taket..\\ skapa haket, en sanerad bok från skummcigg\\ här e horor som tror dom hitta bra ligg\\ han e så, söt så snäll och han får mig att må bra\\ han står bakom ridån och knullar ett booty call\\ C - Har alltid samma stil\\ K - Är alltid förbannat fin\\ R - Dödar gatan med ett gott smil\\ För vi är dom som skapa pandoras låda, alltid hårda\\ Alltid rätts-leverantör av sktiga stads-ljus\\ tror inte jag e gangster för jag bott i betonghus\\ visst 15 år i angered, akta dig så jag inte dödar dig\\ jag kommer nog med större chans krama dig\\ och kanske till och med älska dig\\ eller helt enkelt slå skiten ur dig\\ haha, du ser lev livet som det går följ inga rikt linjer\\ håll dig till dina vänner för vad som än händer\\ tryck i dina hörlurar i öronen och njut\\ menads dom som jaga drake, söker nästa skjut\\ opiat rökande as, som bara tas\\ en spilld tillvaro ur en sprucken vas\\ marcherar alltid tillsammans med apatisk syn\\ ber ytterby suga min kuk den patriotiska byn\\ Jag säger tack till komarken en skön stad\\ en skön återsyn på brödraskap o jag blir glad\\ munkegärde, en annan stil utöver det vanliga\\ alltid lika softa alltid lika kärleksfulla\\ torggatan 1 a, där har vi våran borg\\ där vi vakar över livstil och våra sketna torg\\
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern