Max & Ceder presenterar: Det Riktiga Vol. 1 (Netplay)
Nu är äntligen vårt Netplay släppt. Efter mycket om och men. Men vi blev nöjda med det och hoppas att ni också ska bli det! 7st helt nya låtar som är inspelade i vår hemma studio och mixade av mig. http://www.speedyshare.com/170217948.html Lägg en kommentar eller två, och ge gärna konstruktiv kritik! Peace
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
äntligen är den här boys.. Skåne är på gång: denna är fet .. detta är det bästa jag hört ifrån ceders del, sjukt skönt! lite tråkig reff dock, vet att ni hade kunnat göra den fetare, och det vet ni också .. :) maxii lägger det alltid fet, och har dom fetaste texterna .. asma är dope som vanligt, skönt att höra den på mer än engelska man.. var är du nu: beatet är UNDERBART verkligen! älskar det.. lide drygt intro på denna, trodde aldrig att det skulle komma igång! ceder var rätt nice i denna också, du har feta texter man! i denna tyckte jag om reffen , fett lagt av maxan där! grizz, du har feta texter som fan.. men har hört fetare av dig man, men ändå bra lagt av dig .. maxaaan lägger det överfett i denna , grym text, deli. och typ allt! sjukt fett .. Wo wo woho: är detta inte den som var exklusiv på frizon? anyway, ceder lägger det sådär faktiskt, inte något jag höjde ögonbrynen för! reffen var rätt skön. max lägger det tight i denna, men inte mer! asma, tungt av dig! inget speciellt med dig iheller! max la det fetast i låten iaf ..just i detta nu: drygt intro här också! lide segt att vänta på att skiten ska gå igång.. SJUUUUUUUUUUKT fet text av max i denna enligt mig, och RIKTIGT fet attityd, och fett lagt man! ceder kom in lite konstigt på beatet.. fet text, och hyfsad delivery! grizz, den är fet av dig man.. verkligen! dina texter är guldvärda.. men inte så bra flyt på din vers tyvärr.. trodde du skulle mata på med det fetaste flowet i denna faktiskt .. tay, vad ska man säga ? du är alltid fet !Imorgon: den har man ju aldrig hört förr! pallar shi komentera denna engång till ! alla lägger det fett i denna, fast lite besviken på markes refräng faktiskt :(Folk frågar: varför är det konstigt ljud ? :O i mina högtalare låter det såå iaf .. anyway , ceder är bra i denna, men inte mer än så! fet text .. hahahaha , vilken refräng av max, den var överfet! hahahahaha , så jävla grym text! du är helt crazy man .. skrattade en del i din vers! ett tag sen jag hörde bobbo , men detta var fett tungt! du har oftast roliga texter ! Marke , din röst är fet , men brukar inte gilla dina texter faktiskt! men överfet är du man ..allt kan vända : ÖVERFETT beat här med .. dope shieet! max är galen i denna, allt är fett i din vers man ! Jävla fet reff av dig också .. tryck i den , det gillas! bobbo är också jävligt fet i denna , sjukt fet text! fett av ceder, bra text, delivery och fet inlevelse.. bra play grabbar, överfett! märkväl att jag gick bara igenom netplayen fort, och gjorde det så konstruktivt som möjligt! fortsätt grabbar, Peace!
haha, vi bor på landet!
jaså du släppte låten ändå? du var väll inte nöjkd med mixen?
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Ja, synd på det uteblivna omslaget bara.. Jag ska fixa bättre länk, kommer strax!
www.myspace.com/cedermusik
soft att den har droppats :D fick hem den prec, kommer med vad jag tycker imorn. men den börjar bra iaf :D första tracket e sjukt najs :D SKÅNE E PÅ GÅNG ;) Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
tjuckhuve X21 ah, jag gjorde ju det.. nä inte riktigt.. du palla ju inte langa acapellorna o jag tyckte låten blev fet överlag så jag palla inte skippa den pga det
props .. detta är bra musik.. Just i Detta nu Allt kan vända var dom låtarna som sticker ut .. grymt Keep it upp!
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
//OWEEE
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
megabull whoa är.. upp
Feeeedt!. Skåne på gång fetaste tracken fortsätt bwois, pallar nt kommentera låt för låt men alla var feeta faktiskt, !fortsätt bwoiis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tnx man
Jag tycker verkligen denna netplayen är sinnesjukt bra. Utan tvekan det bästa Max & Ceder släppt, kul som fan att få vara med på ett hörn också =). Men nu får fan whoa komma igen, detta är löjligt....kommentera!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC P20 tnx man! det va kul att ha med dig =)
ja, whoa, kom igen nu för fan.. blir ju deppig
max blir deppig, fattar ni vad det innebär?! 50 tankningar på speedyshare och säkert minst lika många på ftp:n.. 4 pers som skrivit. begär inte mycket, men nåt litet tycker ni väl? kom igen nu
har tankat.. återkommer =)
grymt bra diggar "i morgon" även om man hörde den tidigare den är sjukt bra men rakt igenom väl godkänt keep up:D
feel tha beaaat maaan
Eazyaxeproductions P16 tnx man! hur går det med beatsen förresten?
1. Beatet är tungt.. Ceder lägger snygga rim med upplägget och deliveryt tilltalar mig inte riktigt om jag ska vara ärlig.. Max vers är dunder as always, inte ofta du lägger nåt som är dåligt.. Asma levererar som vanligt dunder, dock har jag hört bättre med dig =) 2. slingan på detta beatet är supertung, men tycker trummorna känns lite skumma :S Ceders del är riktigt snygg i denna när han parerar snabbt flow med lite laidback stuk.. Grizzly lägger även han en bra vers här, inget superfett men sen även inte i närheten av dåligt.. Måste säga att max dundrar iväg en jävligt bra vers här också.. Texten i reffen är jävligt bra, men känns lite "tom" på nåt sätt.. 3. Såg att denna legat på frizon också.. Tror att jag hörde denna på prov innan den kom upp på frizon om jag inte är vilse på det.. Är faktiskt inget jag gillade.. Ni levererar väl bra allihop och så.. Vet inte varför jag inte riktigt gillar det bara.. 4. Som någon sa där uppe, introt är grymt segt.. Textmässigt är alla riktigt bra, absolut inget att klaga på.. Dock tycker jag beaten är jävligt seg och tyvärr sänker låten i sig.. 5. Denna har ju legat här innan.. som jag sa redan då.. Riktigt bra låt.. Beaten är superfet verkligen.. Alla är dunder på denna.. 6. Tung produktion är nog allt jag kan säga på denna.. Vet inte riktigt vad jag ska säga i övrigt.. Alltid soft att höra Marke och Bobbo.. 7. Beaten är super på denna också.. Reffen är hur bra som helst.. Bobbo lägger sjukt nice här också.. Max och ceder lever upp till sin standard även på denna låten.. överlag 7½ / 10 Absolut en netplay som är värd mer hype än den får på denna sidan.. tyvärr.. Peeeys
tnx danne! kul att du tog dig tid =)
U P P P P !
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tackar ödjukast danne, alltid kul med utförlig kritik! .. och whoa sover djuuupt
whoa ligger i koma uppar den för den förtjänar det=)
feel tha beaaat maaan
de låter fett grabbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hoppas det blir veckans fokus iaf
....... Ja, vi kan ju alltid hoppas =) Får inte låta det drunka i mängden nu bara. upp!
upp! ska lägga kritik sen trotts att max var sån fitta i min ep tråd ;P
tnx tay och andra som diggar =) asma.. haha jag gav faktiskt liiiiite kritik ;)
upp!
haha, vi bor på landet!
wah ! galen netplay digga allt
richyrich bitch !
Snygg netplay ser att ni intresserar er för snyggingaar
fett faktiskt!
Som sötast när jag ser dina brister.
faktiskt? ;)
jaja tack tack
ja, fett faktiskt! jag har fått för mig att ni gör musik med Antagonisten så då hade jag "råkat" placera er i det facket.
Som sötast när jag ser dina brister.
fakking upp
mhmm..
whoa e fett bull.. upp nu!
här behövs mer
Här kommer Padawon med lite kritik till nåra grabbar som verkligen vet hur man lägger det tungt. Tack för detta Skåne e på gång Jävlit tung digga er båda här fan fett med asma osså leverera alltid det skönt med sin galet softa röst. Ni flowa verkligen bra här allihopa digga reffen osså galen track Var är du nu? Måste bara säga först damn vilket skönt beat asså flowet på er är verkligen tungt här gilla hur ni blanda fastrap med lite mer sakta galet soft låt asså. Skön reff i denna låten här med ni har sköna texter asså mkt sanning i dem verka det som inget bullshit. Grizzly va skön han med men ni 2 va bättre Wo Wo Woho Visst visst snygg snabb rap absolut ett snyggt beat osså men det är nått som fattas för Max Dock va ceder jävlit tung här asså. Asma e tung här med asså inte hört han såhär snabb innan men han sluta inte förvåna mig först tunga engelskan sen nu en jävel på rappa snabbt. Just i detta nu Personligen så tycker jag att tay tay är en av sveriges bästa mc sen att han ställer upp på skåningars mixtape o reppar sitt gamla område är skönt. Beatet här är helt ok lät jävlit skönt i introt men sen när det kom igång va det bara ok. låten va den sämsta än så länge men den e absolut inte. Grizzly va inget vidare här dock tay är så jävla soft vilka sköna texter mkt sanning asså shit Tay kan gå långt. Spara låten pga Tay Den killen e fireeah Imorgon Hade jag mest förväntningar på med tanke på tay tay och marke, Och från början lät beatet fett tråkigt men när det sattes igång va det skönt som fan o max lägger det gryymt tungt här marke är tung på reffen. Tay va som vanligt fire vilken skön text absolut sveriges bästa röst & texter enligt mej ligger så mkt känsla bakom dem. Folk Frågar Bra ide absolut men digga inte beatet direkt max har chill flow reffen e chill som fan trots allt. Ceder glänste här fan skön röst som vanlit men här passade den perfekt. Bobbo har jag aldrig tyckt va bra seg röst faktiskt, marke är tung som fan han har sjukt skön röst fortsätt droppa med han. Allt kan vända Från början låter beatet så riktigt tungt, Och när det börjar så är det jävlit tungt. Ceder är jävlit tung hans text här va riktigt bra gjord, skön känsla. Reffen är så jävla bra fan asså. Trots vad jag skrev om bobbo i senaste låten så digga jag han fett här skön känsla. Max döda denna tracken asså vad fet du är mannen. bästa låten på tracken anser jag Sammanfattning Netplayen får 9 av 10 längesen man sparade en hel netplay/mixtape/ep osv på sin data men nu gör jag det haha för detta här va ju dödande. Kommer verkligen hålla ögonen på er 2. Max är nog en av Sveriges bästa underground rappare ceder är i närheten osså. Feta gäster gillar mest tay o marke bobbo va skön i en låt asma gör de ttungt alltid grizzly va helt ok. Hade dock vatt roligt om ni hade haft 2 låtar till kanske med nån till gästartist kanske men nu har ni gett mig musik ett bra tag. Tack UPP FÖR DETTA LYSSNA
Geni
syrebrist P1 : jag har jobbat hur mkt som helst med dom din knast.. men det är kul att du hatar ;D det är du och dina kompanjoner som får man att forts'tta...
UPP`!!!!!
Padawon P17 jag e helt paff..haha inte många som ger så utförlig o bra kritik.. kul som fan att du tog dig tid, o nice att du diggar =)
ja shit, stort jävla tack till dig Padawon! kul som fan att se, trodde folk helt hade dissat detta.. När kommer asmas utförliga?
upp med denna lite till
fett lyssnar på denna nu... diggar skåne e på gång som fan ^^ UPP PÅ DENNA
tack tack, nice att du diggar! .. och så tillbaka upp än en gång