Sleez Feat. Kronqvist - Homo (Karlic diss 2)
och nej , jag tog inte med ante, för att jag inte vågar vara själv på dissen, för det hade jag varit mer än gärna, men han stör sig lika mycket på dig som jag gör!här är den! konstruktiv kritik! killen suger, och inse det!
haha, vi bor på landet!
Låter helt ok, mixen var lite halvkass bara.
tack man!
haha, vi bor på landet!
ye , upp!
haha, vi bor på landet!
Men palla, vrf dizzar du han för? vad har han gort dig??
No you!
han stör mig , och var du inte med första ronden , så uttala dig inte! fler?
haha, vi bor på landet!
Hör ingenting..
The thing is, we cant separate our feelings..
hört bättre med båda faktiskt, men ni la de tungt bwois fortsätt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fler?
haha, vi bor på landet!
haha svara ni på en freestyle,,Snälla seriöst, Båda ni är sämst,Men svara på en freestyle och ni med text är skämit!//Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea P77 : du ska inte yttra dig om att vara sämst.. vi har hört ditt skit kompis.. så lägg ner grejen.. Man ska inte öppna truten om man inte har nåt att backa upp det med..
till låten: har inte lyssnat, gör sen för jag är lite stressad nu
AJÖKEN
Jag har hört mycket bättre ifrån dig Sleez men jag tycker ändå du käka ludret! Den andra snubben på låten var också soft :) / Malsor
www.hoodrap.se | Levererar alltid hits snabbast!
thänx! fler?
haha, vi bor på landet!
sagt som gjort så viskar du i rond 2 med, och varför svarade du på en freestyle? Spara raderna till något vettigt istället. Anta, sluta komma med den skiten om att man inte ska yttra sig, vafan lägger snubben upp låt fan på whoa för då? Köttnacke
100procent
showcase: han yttrade sig på fel sätt enligt mig. whoa.nu finns till för att man ska KOMENTERA låtarna som läggs upp här, och inte bara "skit dålig, helt skämmit , du suger kuk" . eller jag kanske har fått fel uppfattning? isåfall ska jag också hata i alla trådarna som jag skriver i ..
fler?
haha, vi bor på landet!
ohh, den där tog nog hårt på "karlic".. Rader som "din jävla vitlök" och sånt måste svida! Shit! farliga saker vi snackar här! nej ärligt talat, så var den inte bra.
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
ok! fler?
haha, vi bor på landet!
showcase: för att få konstruktiv kritik kanske, KÖTTNACKE!!!
word!
haha, vi bor på landet!
Har inte lyssnat på alla era disslåtar mot karlic (eller om han ens har dissat er det vet jag inte?).. Men jag vet att hans standard på sina låtar är högre än denna. Bättre flow/rim/osv? Maybe not.. men hans attityd och stil i sina låtar får honom att göra låtar som man iaf kan lyssna på mer än 1 gång. You guys not so much.. för mycket gangster, iaf denna låten, tycker det låter störtlöjligt på grov skånska. Men thumbs up för ni suger ju inte
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt ;)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tack och så mycket folks ! Upp !
ja gillar ej att folk hatar på skånskan.. typ som douglas.. du låter bara skitgay i dina låtar.. men denna va sooft.. har nån karlics diss ? peejjz /Anti
jag "hatar inte på skånskan", men när man ska leka gangster med så grov dialekt så ska det iaf låta tungt, det här låter vekt på nåt sätt.
okej okej.. då va de ja som fattade fel isåfall..
å btw vem menade du låter skitgay? vet inte vem du syftade på
ja mena dig.. dock.. gillar ej ditt flow. å ditt rimschema.. men
Hehe okej, jag tar inte illa upp då med tanke på att vi båda isåfall är ruttna rappare ;)
asså douglas o bejgm vill nånting ta det i era fuckin gästböcker, o inte i denna tråden så jobbigt, skit inte ner den i onödan !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chill pojk, jag tror nog sleez_ blir överlycklig av att få några extra inlägg (# is king right?)
Helt ok
www.myspace.com/Sagoztyle
C88 Douglas P19 : lycklig över att se er små tjejer tjafsa i min tråd ? njaa , tror inte det ! gå nu . hej!
fler?
haha, vi bor på landet!
Var ni tvugna att förstöra ett sånt skönt beat ? :/
fler?
haha, vi bor på landet!
Ni käkar upp han , Peace man !
tack ! fler?
haha, vi bor på landet!
Diggas som fan! "Sov inte på denna, whoa!"
Ja, jag är en vitlök.