Ampull Feat. Sircuz - Nihad Mesanowic Shoo jag och Sircuz har gjort en ny låt , Checka -------> Ampull Feat. Sircuz - Nihad Mesanowic Här har ni texten också . (VERS 1)Nemen tjenare min brusha hur är läget med dej/När du och jag bodde tillsamans då kändes ju allt okej/Jag kommer aldrig glömma när vi bodde där på källtorp/Dom kalla det behandling men brushan har det hjälpt nått?/Har vi skärpt oss ? 4 år där som om du inte mådde kefft nog , och slippa det där/Du flyttade från Göteborg, det måste vart en större sorg/Det är ingen sak som du bara glömmer bort/Brushan en sak som är säkert jag står aldtid vid din sida/Tvivla aldrig på mig brushan för jag älskar dig Nihad/Jag kommer aldrig glömma stunden när vi satt där i rummet/När du berätta massa saker så jag fick hålla mig vaken/Och dagen efter det så blev vi väckt av personalen/Så vi taggade till skolan som om inget hadde hänt/Och det var då som jag kom på att du är mer än en vän/ (Reff X1) Saknad som inte släpper , Saker som inte stämmer Min kärlek håller dig varm i vårat vänskapsbandTar dig till fina stränder , Utforskar vida slätter Finns alltid där till hands om inte vinden vänder (VERS 2)Du fanns aldtid där och stötta mig när jag fuckade ur/När jag gjorde något dumt ja då lackade du/Men jag va ung då fatta inte att det var på alvar/Jag vill bara säga tack nu för alla våra samtal/Jag kommer aldrig glömma riddarveckan 2003/Under det perioden ja det var då åkte ja ner/Men du fanns aldtid där för mig och du hjälpte mig upp/Men ändå tände jag min puff och sedan Sändes till bup/Sen har minnen från den tiden när vi var i Spanien/Som när vi softade på stranden , snackade om framtiden/ Men dom studerna är slut är inte längre som det vart/Nu får man vara på sin vakt , Gör man något så blir det fuckt/Jag menar bara att jag vill bli liten igen /Men det är väll bara så att det som hänt har väll hänt/ (Reff X2) Saknad som inte släpper , Saker som inte stämmer Min kärlek håller dig varm i vårat vänskapsbandTar dig till fina stränder , Utforskar vida slätter Finns alltid där till hands om inte vinden vänder
bra jobb från båda najs! upp!
Verserna var bra, reffen va tyngst !UPPP!
Så heter beatet , Kolla soundclick Annodominibeats+againsttimefreedownload.mp3
Shit män det är Ca. 20 pers som komenterat Och sammanlagt 224 som laddat ner låten.Whoa måste Fixa ett bättre system så att om man vill Tanka låten så måste man Droppa en Coment , Men men tack till er som komenterat . Sho
This file has been downloaded 224 times