För de första så ligger du otroligt lågt i mixen på din röst du hörs knappt. sen vetifan om det e rap du gör i denna låt de låter mer som spokenword. Jag gillar de inte riktigt och på ett par ställen ligger du offbeat som Otis påpekade, och med offbeat menas att du inte ligger riktigt i takt. men endå på någe skumt vänster så ligger du endå i takt de här va skumt i alla fall. Asså är de rap låtar du vill göra så kanske du ska speeda upp flowet lite eller få ordning mer på ditt slowa flowande för får du till de kan de bli snyggt. Men först å främst lär dej mixa eller i alla fall höja volymen så man hör rösten. Sen vet jag att du påpekade att du inte har någon bra mic men min personliga åsikt e att e du inte nöjd med utrustningen du har så fixa ny innan du släpper en låt. Och sen fast du har en dålig mic så går de att mixa så de låter någolunda bra i alla fall. Jag hoppas du får till flowet osv för får du ordning på ett sakta släppigt flowe kan de faktiskt bli snyggt, men änsålänge har du en bra bit kvar, så öva på. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>