tycker den e rätt fet fan :D Frowdan rockar min pung :D:D bra jobb mayns
haha takk takk xD Mermer ;) ?
Frowdan // ATTITYD CREW
yes mannen, riktigt ägig låt (y) skönt beat och flow :) peaz out!
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Moderator
2008-03-02 00:28
Gillar den:) Du utvecklas hela tiden Frowdan:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Tack alla, mer ?
Frowdan // ATTITYD CREW
Aiight tungt tungt mannen, hörde den innan den släpptes ;) Och du hörde va jag sa ;) Den är bra, mycket utväckling, sen ere fett najs när sandra delar reffen med dig! Keep it up broder,
Haha takktakk bullen ;) Mermer ?
Frowdan // ATTITYD CREW
Då får jag uppa då
Frowdan // ATTITYD CREW
Softsoft du borde haft en till vers! men versen soft. Skön reffräng också det jag inte gillar är beatet...
AiightAiight ;) takk så mycket
Frowdan // ATTITYD CREW
har inte jakkish kickat npå det där beatet nån gång? tycker beatet är fett jag ;)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Jag har inte en anning, ^^
Frowdan // ATTITYD CREW
nicenice!
www.myspace.com/lizenmusic
hahaha fan va skön :D :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Den e nice, men beatet kunde bytas ut. Peejz / Logge
alright, han hade något liknande, man tycker inte om hans musik ändå så. återigen en skön låt:P peaz
cooolt bror ja gillar :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tack alla! mer ? :D
Frowdan // ATTITYD CREW
den är hyfsad.. sjukt ful titel bara :P .. frowdan är bra! bra brud i slutet också !
haha, vi bor på landet!
najst najst..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
Sleez_ : takk så mkt ;) Bruden på slutet är min brud huahua Ericana : Takk så mkt Uppupp
Frowdan // ATTITYD CREW
fett mannen :) du borde ha med din brud på fler reffränger asså :D
så jävla fet låt :) skön som fan !:D pz<3
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
btw, dude. lägg upp texten? man hör vad du rappar, men inte vad bruden din sjunger :P peaz
Vers 1 JAG Nu är det såhära att när jag gick ut idag// Så upptäckte jag att det va en härlig dag så// jag tog mitt block min penna o min hatt// Sen så gick jag imot tåget för att åka in till parken// För o softa hårt, o göra sånt jag vill// bara Skriva ner en text o tänka på en massa rimm// För det är ju as soft, att kunna göra de// Bara sätta sig ner, i en stor almenhet// Utan att tänka på vad dom andra gör// Bara skriva min text o göra det jag gör// Sen senare på dagen när det kurrar i magen// en Mc feast på donken ja den sitter bra den// Sen så efter lunchen så ska man ta det lungt// bara softa i stan och åka tunnelbana runt//¨ Nu har jag berättat om halva min dag// Om du fortsätta lyssna så kommer resten snart// Reff Sal o Jag, För det är så att vi är allt för få som hinner finna lugnet utan att glömma bort det att andas ut när allt går fel och livet bara rasar ner när problemen skapar fler för det är så att vi är allt för få som hinner finna lugnet utan att glömma bort det att andas ut när allt går fel och livet bara rasar ner när bara livet livet sviker Där har ni texten, ;) takk så mkt alla, Villy: Aa det kommer nog bli så ;)
Frowdan // ATTITYD CREW
soft text :) bruden din sjunger bra också, men kom på en sak med låten, hade kunnatvart lite längre! peaz mate, keep doing what you're good at!