Lejonet ft. Antman - Det bästa som hänt mig (med Hanna) Halloj gott folk, här kommer det en ny låt som ni kan lägga in på eran mp3tanka och sprid kärlek.Vers1: LejonetReff: HannaVers2: AntmanLejonet ft. Antman - Det bästa som hänt mig (med Hanna)Kommentera gärna!!peace!
Skön låt,
introt är lite väl långt... Lejonet... Din vers är mixad helt åt helvete :) En liten parantes i alla dina låtar som jag lagt märke till är att du börjar flowa bra och så... sen mot slutet av versen rappar du alltid bort något rim och tar konstiga pauser... försämrar helhets intrycket liksom :) Reffen var det sjukt låg nivå på men den var helt okej.
Antman... Flowar väll bra men du artikulerar dåligt och flowet är relativt enformigt så blir lite tråkigt... särskilt som jag (lyssnade bara en gång) inte hör allt du säger.
Slutet på låten var lite tvärt också :)I helhet var det en helt okej låt... en del missar som jag nu för en gångs skull orkade formulera.Litet minus i kanten för att temat och stilen på det hela inte var särskilt orginellt och nått man hört 100 gånger förut :)UPP!
www.myspace.com/WenMec