Här haru text =) - Det är party och vi super ner dig vi har gjort det förut så du visslar me mig bah Det är party och vi super ner dig vi har gjort det förut så du visslar me mig bah - ah, okej då va det dags igen bara öppna en bärs och sedan följ med hem super ner dig och är taskig sen skriver kuk i din panna det är party än jag lixom irriterar på ett fyndigt sätt när jag, super ner dig på ett myndigt sätt oh ja, shottar ner dig på ett syndigt sätt så bara nick + en öl är lixom 1 som 1 aa du vet va vi skålar om och om du inte vet så får vi bara skåla om ställer frågan hur många shottar vare? spelar ingen roll, bärsen skalar av det massa bålar ja du vet vi tar det ja behöver inte änns det där spritavtalet det rycks och det slits och det skriks i mitt öra vill inte lyssna, för ja vill bara höra *ölöppning* - Det är party och vi super ner dig vi har gjort det förut så du visslar me mig bah Det är party och vi super ner dig vi har gjort det förut så du visslar me mig bah - om du har en bärs så öppna upp den Slå på stereon bara pumpa upp den en flaska sprit bara klunka upp den tänk på lusten försiktigt i bussen aa du vet va det handlar om 1 platta öl är inget jag förhandlar om nyktert folk ja förbannar dom en vanlig svenne blir dom klassad som det är så att party är mitt motto 5 kartor på en dag det är bråttom försöker supa varje dag för min kroppsform om ja lyckas, tar vi en shot om aa visst det är så ja gör va ta de lungt och bara börja öla och jag lär hålla på tills ja dör ja tills dess så är allt ni hör va *ölöppning* - Det är party och vi super ner dig vi har gjort det förut så du visslar me mig bah Det är party och vi super ner dig vi har gjort det förut så du visslar me mig bah - japp, det här är rakkah från vivstavarv super norrut ibland men i samma land fortfarande fullast i denna hamn fortfarande chef över alkisar oja, tar en dunk oja, dricker upp en karta öl och ja super tungt japp jag dricker upp utan några problem vägrar att sluta jag ber bara om mer lever skada, sen livet på scen en cider, en bärs och en flaska me rent för jag är fortfarande han som super ner dig som satan forfarande fullast men kan endå gå rakt fram livet var som vanligt, om man tänker på då när jag va liten, nykter och man kunde stå vi ta dig med till en spetsad bål det här är rakkah och nick som du lyssnar på vi bah - Ta med din dator din kompis tjej och du tar en bärs och sen är fast med mig
http://www.myspace.com/xDnick