Faber & Lime - Acerbus Genesis
Hej
Strax innan jag och Mr. Matsedel skulle inleda lördagskvällens lokala alkoholkonsumtionsevenemang, insåg vi att dagboken behövde ifyllas med några nya rader.
Faber & Lime - Acerbus Genesis
Finns även på Fabers myspace för er som endast vill lyssna. Personligen arbetar jag för tillfället med en EP vid namn Idealia. Den bör vara färdig innan sommaren. Faber har en hel del bollar i luften, bland annat en soloskiva som släpps någon gång under 2008.
Lime:
Myspace &
Blogg Faber:
Myspace &
Blogg Kära dagbok, nu härjar farsot..
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Denna styckeindelnings-funktion verkar leva sitt eget liv. Hoppas den tar självmord.
Lime:
Myspace &
Blogg Faber:
Myspace &
Blogg Kära dagbok, nu härjar farsot..
Visste att denna skulle vara bra. Gillar reffen som fan. Faber är duktig, men gillar Lime bättre. Tycker dock inte att du textmässigt når upp till nivån som du brukar hålla. Gillar verkligen ditt sätt att skriva på. Så fortsätt vrida på texterna. shooo!
Snäppet bättre än s. s.
fifan va fett gubbar!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Sbäss, tack för kommentaren! Du har helt rätt. Detta är väl inte lika "seriöst" som om den skulle ha legat på någon av våra soloskivor. Mest som en kul innanfesten-grej antar jag :) tack! Otis: Tank!
Tack för kritiken! :)
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum som visar intresse och låter mig tala till punkt..
Ont, ont om kommentarer, ont om kommentarer var det gott om.
Producent
2008-03-05 20:53
Hinner inte skriva nåt uförligt tyvärr, men riktigt kul att höra en hel och go låt från Lajm! Me like it. Faber var rätt skön han med, dock är jag inte så förtjust i pitchade refränger. Annars go låt, älskar detta beatet också!
den pitchade refrängen gjorde ju låten skithärlig? Aldrig hört Faber förut.Men det var bra! Lime är alltid bra <3
Lime är bäst på denna låt men faber är bra också
http://www.stanislav.nu
fader låter helt okej, lime är skön, soft och unik stil. phett skönt beat också...
hets, stress, fest!
Har haft låten på repeat i en halvtimme nu, haha tycker att den var riktigt fet, både från fabers och lime's sida. diggar fabers flow som fan lime har knasiga rader som vanligt, det är toppen rätt skönt när lime "viskar/pratar" lite i fabers vers pusskram <3
Berre, Småkåt som en pedofil..
Dawell - Tack sötnos klantarsle - Tack fisk Stanislav - Tack.. ankancr - Tack! berre- Tack!!1ett
livet från en annan vinkel
Thanks!
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum som visar intresse och låter mig tala till punkt..
Tack!
Tycker det var toka bra från bådas sida. Men jag diggar ändå Ejmeijl mer, bara för han är så jäkla cool. Ne men, dina rader var feta ! :D Och jag diggar din röst, den är skön att lyssna på, det gillas (Y) Skitbra killar, fortsätt...mer feta låååtar åt folket ! :D <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det kommer nog allt mer inom sinom tid ;D Thanks!
TUUUUUUUUUUUUUUUUUNGT! kör bara, tycker du har utvecklats fett Faber :D Hör man tydligt nu! Men jag gilla inte detdär " Ah ye" i början..de lät för " torrt" :S typ..haha :D men diggade din vers..några små andetag i texten som jag inte gilla..men fetfetfet! LIME, inte det bästa du gjort men det vart bra! Diggar din skit, men endast om skiten är i bra form..för ingen här gillar diarre, även om det är skit :) Men det vart fett gubbar! :) SKjut säkert
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Haha thanks brushan :) <3
Murder was the case, haha, vilken dyster låt men den var ganska cool faktiskt! : )
Yeah, you know..
Tack samtliga för respons! Radikal, hmm jag är inte hundra på om jag förstod din bajs-metafor ;D Tack anyways!
Thanks a million Chai!
Ingen som vill tillägga något?
Säger detsamma! UPP!
Nu har jag lyssnat lite mer på låten, måste bara säga att den är grym! gimme more <3
Berre, Småkåt som en pedofil..
Haha, Lime jag tänkte på att jag har hört mycket bättre saker med dig :) å jag tyckte inte att detta va din standard typ, så ah det va hela skitsaken :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Thanks Berre brushan! :D
Radikalneutral, I feel you! Då skyller jag min underprestation på Fabers hypererotiska attityd, som fick mig att tänka på crack-karlsson under inspelningen (;
UPP FOLK!