Lejonet - 2008 (Ft. Dudde & Amc)
Yeah, här kommer det en ny låt som får hela stället att skaka !! Gästande är Dudde och Amc som lägger reffen... Vers1: Lejonet Reff: Amc Vers2: Dudde Beat: något free...Tanka och Sprid !!! Yeah ! Peace !!
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
Fett najs, skön låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggar Duddes vers, och amc's reff :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggar lejonet du vet va jag tycker emil;D
Moderator
2008-03-05 18:49
låter helt ok faktiskt.. men vafan kan ni inte mixa eller... amc din sötnos bra jobbat peace ! fräckt beat också förövrigt
tack :) Upp för låten :)
www.znapmusic.com/dudde/
najs najs (Y) amc e fett bra lejonet med, dudde var vell sådär
Lyriken var ju inte spec relevant!Visst dom flesta rapparna ljuger nånstans i sina låtar men man behöver ju inte ljuga sej igenom hela låten!?!? Jag diggade tyvärr inte denna, väldigt dåligt mixad!
Grym låt som vanligt Lejonet :) Bra gjort av Dudde med.
Riktigt nice det hära :) Gillade den till 100% den var fett skön ;) Diggade Duddes vers jävligt mkt :) Amc & Lejonet Ni brukar vara grymma och ni är det fortfarande ;) Peace :D
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!
LejoneT ditt ljud låter brusigt men din rapp e d inget fel på, amc din reff är mycket simpel känns inte som om du lagt mer än fem min på den... den sista killen dudde var inte allt för fet, men kanske kan bli nåt med tiden känns som du är rätt ny, eller? iaf tror jag du blir bättre med tiden låter som du kommer bli det. beatet var så mtv att jag blir ledsen men alla har ju sin smak, men ska det bli fet hiphop tycker iallafall jag att ni får välja beat som inte har trummor som låter som glasspaket. peace
Onemind
nice låt
dudde har la rappat längre än Lejonet ?? , tror jag la :p,
och IceTail Dudde och AMC, Mixxar 100gånger bättre än dig, håll dig till beat (Y)
Tack ALLA! det är kul att höra att ni diggar... Rannel, uppskattar om du håller dig till forumet och inte börjar snacka beats och sådant. Komigen nu WHOA! tanka och sprid .
helt ok ... amc lite stel lejonet byt namn förfan
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Fett najs Emil! Fast det är du som vanligt. Do your Thing!
tack alla. jag. hmm jag har rappat seriöst i ett och ett halvt år nu ...:P peeeejz//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
Fler kommentarer ?? komigen nu UPP
Dudde du har fan rappat i 4/5 år...Peeeyz // KidooMusik!
Hojjta för Collab ...
Diggades jue inte så mkt.. Fett av AMC å dudde, men asså Lejonet...nej.
No you!
Kidoo. nej de har jag inte . inte seriöst . jag har rappat seriöst i ett och etthalvt år. jag har holt på med musik i 4 år... och holt på och provat rappa.i 4 år. men inte direkt rappat.:) tack :)
www.znapmusic.com/dudde/
inget som sticker ut, men inget som är helt knas häller.... men har du rappat i 4-5 år så liger du lååååångt efter, men fortsätt så länge du har kul sorry peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
UPP!!
Solid P24 : jag har holt på med musik i 4 år. inte rappat i 4 år. jag ahr rappat seriöst i ett och etthalvt år. kom igen nu whoa . ge oss litte fina komentarer nu :) peeejz///Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
Jag vet inte vem som är vem. (förutom amc då) lite störande beat. gillade andra snubbens röst, men inte hans andningar. AMC skulle ha sjungit!
hyffsat skön låt.. lejonet: du flowar på ganska bra å så.. amc: du kan säkert göra bättre men soft reff! dudde: du lägger det skönt mannen flowar gött å bra lyric! peace! take care
tack tack . de är Lejonet som kör vers 1 . sen är de Amc i reffen . Sen är de jag då asso Dudde som kör vers 2 . :) tack tack :) mer komentarer tack :)
www.znapmusic.com/dudde/
TACK ALLA! peace