Då får väl jag vara först då :)Modou : Soft vers tyvär långt ifrån din högsta nivå. Några sköna rim och flowet sitter men lite för enkelt det här låter som nåt du inte riktigt lagt ner din tid på. Dom allra första raderna diggar jag faktist sköna rim där, gillar också att du visar lite mer attytid efter "fu-fuckat liv" bra med lite variation och inlevelse. Texten är inte bara massa rader, den hänger ihop. Reffen : Den är riktigt soft asså skönt mixad,skön stil lite aggresivt. Den är som en reffräng ska vara det är den som är själva huvud saken i låten.Roberto : Startar sin vers riktigt bra! men på några rader så sluddrar du. Bra text inga inget avancerat men du förmedlar det du vill få fram och får det att låta troligt ( inte lätt uppväxt du haft) Soft vers somsagt men öva på att artikulera.Chester : Sänker låten måste jag tyvär säga :/ tråkigt flow och inlevelse. texten förstår jag mig inte riktigt på fattar inte handlingen i den känns som du bara har slängt ihop 16 rader utan att lägga ner tid på en ordentlig handling och få det att hänga ihop. Hörde dig på ett par låtar på mixtapet och det var samma där, öva lite mer på skriva texter och ha mer inlevelse. Du har en skön röst men du måste ta i mer när du rappar. Det var en ganska skön låt faktist men tror ni alla tre kan bättre. Reffen, första versen och en bit av andra versen var det som sken mest i den här låten. Over n out!