I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

D-Low - Inga tårar kvar

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-07 11:05

D-Low - Inga tårar kvar

Hej gott folk!

Vaknade 7 imorse och skulle till skolan! men fick ett sms precis och där stog det att vi va lediga
Så jag gick in på whoa och hittade ett freebeat från IceTail. Så ja började skriva lite!

Här har ni resultatet!

Beat: IceTail
Rap/text: D-Low
Mix: D-Low

BTW: Reffen är inte något större :D haha

D-Low - Inga tårar kvar

B.G.L fooeshooe <3

2008-03-07 11:16
jag är först:D

jag diggade den fett mkt, skönt flow, jag hittar ingar missar, jag kan bara säga att allt flyter på bara som den ska:P
BLESS FOR HIPHOP
http://www.myspace.com/hampishfresh
stämplad som narkoman

2008-03-07 11:19
Redig :D Lyssna den är bra som Faaaaaaain xD

2008-03-07 11:25
asså som jag har sagt till alla som kickat på beatet efter ainac.. det är svårt att kunna se någon annan på beatet efter de liksom..

men om jag ska va ärlig så av alla jag hört på beatet efter ainac så är det här de bästa jag hört.. du har utvecklas mycket sen sist jag hörde dig.. röstläge, flow, lyrik ja allt i stort sätt har du utvecklas på. kort och gott är detta det bästa du gjort som jag hört. fortsätt så!

Fridens!
/D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-07 11:38
Yzter :D tackar broder :P

Durlind: jävligt roligt att du gillar det och att du tycker ja har utvecklas på alla bitar :D
det är riktigt härligt.

Mer kommentarer nu! Fred & Kärlek
B.G.L fooeshooe <3

2008-03-07 12:13

Beatet är riktigt nice,  jag håller med Durlind där om beatet men du gör det nice :)
Men det känns lite som det fattas innlevelse, känns lite som detta va nåt du slängde ihop lite snabbt :\

Men det är ju bra ändå, flowet sitter lyrik är nice. Du gör ju inget fel, annat än innlevelsen då :)

Läste nyss där uppe att du ena "slägde ihop" det typ, och om detta är resultatet efter några timmar grejande så är det riktigt nice (y)

jaja är nyvaken så jag orkar inte skriva massa grejs ;)

Väntar på skivan nu :D

8/10

püss <3

Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2008-03-07 12:33
Wtf, D-Low, du brukar droppa feta saker! Alltså flowet e ju bra men beatet e ju långt ifrån bra och mixningen e inte bra, acapellan ligger även för lågt!
www.samyprod.com

2008-03-07 12:43
afan, acapellan minskar och höjs då och då. men det är ett bra beat och en skön låt, fast mexxi och razo hade ju kickat på de också :P peaz dude.
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :)

I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O

2008-03-07 13:13
Har väntat länge på du ska droppa någon ny kärleks låt som man dör av.
Tyckte den var najs :)

Kan hålla med om att acapellan minskar och höjd lite då och då.

Din röst är helt underbar på sånna här beats och texter..
Texten var nice, passar perfek till en kvinna ;)

Rappen och allt annat är helt underbart :)

Med andra ord.. en perfekt låt :D
Eriksson1337 ftw!

2008-03-07 14:05
alltså vaddå accapellan minska höjd! dom 4 sista raderna i versen ska vara lägre eftersom det är telefonmix på den biten! dom andra 12 raderna är volymen lika hög på! sen på reffen som är innan är det också nån telefon liknande reff därför den är lägre än huvudaccapellan!
så fattar inte riktigt va ni snackar om :D
B.G.L fooeshooe <3

2008-03-07 15:02
aaah jag tycker låten e nice helt ledsen :(...

känner igen mig som fan i texten gör ont som fan att lyssna på den.

Rappmässigt: äntligen har du fattat att du måste byta tonläge ibland as skönt att höra dig i nått nyare än den gammla rösten du körde på förr. flowet flyter och du gör de snyggt och avslappnat. riktigt bra va som drar ner hela låten kommer jag till senare.

Dilivery: Kanon bra känner hur jävla ledsen du är när du berättar för mig.

Text: helt aight faktist inget jag blir helt förstummad över men ändå bra enkelt och inte för mycket krångel!

MIXNINGEN: de roliga är att din Phone låter bättre en själva versen i sig. versen låter som du har en levande bas i halsen ?. låter grymt instängt och grumligt. inte alls va jag förväntat mig. fatta de där me höjning och sänkning. men känns skönare om du lagt en pan och lagt dem i samma ljudnivå som din verre.

Jobba vidare på en standard mix för din röst för den här va knasig enligt mig. phonen e snygg som fan men låter bättre en resten av mixningen.

antingen har jag hörsel fel eller så är jag ah helt döv !?

ONE ! Giggish
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2008-03-07 16:54
Tack som fan giggen :D hahaha vet mixningen i mina högtalare från 30-talet är fan inte lätt att arbeta med alltså :D

Mer c0mments foehelvede :D

Fred & Kärlek
B.G.L fooeshooe <3

2008-03-07 17:00
riktigt feeeeeeeet låt
Utalas säta pe

2008-03-07 17:35
alright, kanske hade fel, men det var något underligt med ljudet :P kan bero på 80 år gamla högtalare, så du kanske inte märkte det, men låten i helhet var rätt skön! keep it up :) peyz
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :)

I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O

2008-03-07 19:30
hehe aiight! mer ?
B.G.L fooeshooe <3

2008-03-07 19:48
Gilla låten men konstig mixning:/ men texten e Fet och flowet e bra

Payys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-08 18:40
jh jo ja vet mixningen är inte bra alltså! men omöjligt att mixxa genom mina högtalare jag har! :S men va ju tvungen att försöka! mer nu föfan!
B.G.L fooeshooe <3