Klockren - efterblivet handikapp (ft. tooma&wibie
tjuhu, här har ni en helt sjuk låt!digga eller hata, jag är nöjd så länge ni kommenterar.Vers1: KlockrenReff: KlockrenVers2: tooma & wibieLåten hittar du här!och notera.. om ni laddar ner, så får ni ta tiden att kommentera också.tack i förhand, kommentera massor nu whoa! :)
kommentera? :)
"Det här hade kunnat va en vanlig dag/ Om jag inte hade vart o våldtagit småbarn/"Hahaha:)Asien As Igen e också så dåligt att det blir roligt.Ni hade en del riktigt roliga grejer grabbar, iallafall tycker jag det eftersom vi verkar ha ungefär samma mogna humor.Kan ni inte langa upp texten?Maken till fulsång på refrängen har jag inte hört sen "Stanislav du är vår kung" eller "Vi är dom som super" med Söderalas BärspojkarFörsta killen flowar bäst o tydcker också han har skönast rader och skönast röstNr 2 Har också vissa svinroliga rader men flowar sämre och har inte lika behaglig röst.Rent Tekniskt var det ju kanske låten inget vidare men, tycker inte det spelar så stor roll här. Hoppas ni släpper fler låtar med ungefär samma tema.Denna sparas