I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Klockren - efterblivet handikapp (ft. tooma&wibie

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-08 12:15

Klockren - efterblivet handikapp (ft. tooma&wibie

tjuhu, här har ni en helt sjuk låt!
digga eller hata, jag är nöjd så länge ni kommenterar.

Vers1: Klockren
Reff: Klockren
Vers2: tooma & wibie

Låten hittar du här!
och notera.. om ni laddar ner, så får ni ta tiden att kommentera också.
tack i förhand, kommentera massor nu whoa! :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-08 12:32

kommentera? :)

www.znapmusic.com/klockren

2008-03-08 12:55
upp förfan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-08 13:04
hehe klockrent grabbar x)

2008-03-08 15:09

"Det här hade kunnat va en vanlig dag/ Om jag inte hade vart o våldtagit småbarn/"
Hahaha:)
Asien As Igen e också så dåligt att det blir roligt.

Ni hade en del riktigt roliga grejer grabbar, iallafall tycker jag det eftersom vi verkar ha ungefär samma mogna humor.
Kan ni inte langa upp texten?

Maken till fulsång på refrängen har jag inte hört sen "Stanislav du är vår kung" eller "Vi är dom som super" med Söderalas Bärspojkar

Första killen flowar bäst o tydcker också han har skönast rader och skönast röst
Nr 2 Har också vissa svinroliga rader men flowar sämre och har inte lika behaglig röst.

Rent Tekniskt var det ju kanske låten inget vidare men, tycker inte det spelar så stor roll här. Hoppas ni släpper fler låtar med ungefär samma tema.
Denna sparas

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-03-08 21:06
ååh äntligen än som fattat innebörden av ett forum !!

tack så mycket,  för dom där kommentarerna, det betyder mycket.

dina konstuktiva kommentarer var så bländande att jag nästan glömde bort din jämförelse med mig och stanislav i reffrängnen ... men bara nästan. absolut ingen komplimang direkt, haha!

mer kommentarer !! :)
www.znapmusic.com/klockren