Ragnar Björnloppa - 33 bars (Asma o Antagonisten DISS)
tjena . jag är as trött på Asma . hatar han . jag tycker bara att antagonisten är ** här har dem en diss!!!!!!!!!! Länk:LÄNK<3<3<3 http://www.speedyshare.com/987548216.html Text: asma du 'r grymt sär man du e tjock du e slö jag ska fan ge dig spö bara elva år men när jag e klar med dig önskar du att du var död Asma du är smällfet så jag ska smälla dig fetto jag är en gangstarappare som kommer från ett ghetto du har fan ingen chans Antagonisten du kommer fan ingenstans ni är woahs högst rankade skrattobjekt Asma , jag träffa din flickvän igår och hon blev spräckt jag slank bara in på whoa och droppar det fett jag tycker att rappa är så förjävligt skojj men nu är det dags för er att ni ska kunna lära er nån gång Antagonisten , shit , är ditt smeknamn anta? det är nu dags för dig att lära asma banta Jag och mitt arsenal kommer snart och knackar på dörren din Innan du försöker dig på hiphop, klura ut: "vad är ett rim" Mina rim är lika vasa som rakblad emot eran hy Dödar er och skickar eran kropp till knutby Ville du battla? du har redan förlora du suger av asma antagonisten , jävla hora ni e sånt skit som går ner i toan Antagonisten , du kommer aldrig nå till min nivå Asma,från piteå till skellefteå slår jag dig knallblå Asma o Antagonisten kan ta och gitta för jag knullar Asmas Flickvän era rim kommer från årtalet artonhundraåttifem HAH,jag gör inte det här för hype era rim har alla andra på whoa redan lagt asma jag är så trött på dig Antagonisten finns inte så mycket att säga om dig bara att du är gay Ragnar Björnloppa här, greppar o dricker får alla flickor så bäst att ni sticker
Lol , Crilz , Vider Ragnar Björnloppa , Mats Svinblad
Glömde .... JAG ÄR TILLBAKS IGEN RAGNAR FOR THE WIN BJÖRNLOPPA!!!
what? :P
hah ??
Hur gammal är du?!...en seriös fråga
jag är 11
det säger jag ju i låten
Men herregud.. nu har du snart dissat halva whoa.. lägg ner nångång
Neeej aldrig
förstör inte sånt bra beat :(
https://soundcloud.com/mendelsonbits
hahaha okej
hur kan man lägga 33 rader?
haha, vi bor på landet!
Fan lägg ner va? Ärligt talat..?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet låt ännu en gång ragnar! vad för beat egentligen? ;o känner igen det som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw, drog inte anta något om 2 världars rimteknik från 1800-talet?
takar dr.dre 2001 intrumentals
vah? vad är 2 världar
ett praktexempel på keffa snorungar som vill söka hype. väx upp
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
ahhahah
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
Word på wetbo FRAUS! Du har gort tillräkligt här, å vrf göra ett nytt acc? Fy fan logga ut, logga inte in , inte på ngt acc! DU SUGER!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!!
No you!
Dubbelpost, men en rad var faktiskt rolig.Asma du är smällfet så jag ska smälla dig fetto - Hahah, har inte hört den tidigare så jag ler lite :)
bla.
hedde vem fan e du, ragnar håller mycket högre klass än du, inte värd o dissa PEACHEEEzzz
HAHAHA HAR INTE ENS LYSSNAT MEN JAG TROR ATT DEN SUGER SOM ALLA HANS LÅTAR GE UPP FFS ! :P lr gå o lägg dig (y)
lägg av med att förstöra audio....
http://www.herrbitter.blogg.se/
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, btw; va inte du 9? nu är du 11? JHAHAHA
fosho
rewban Vem fan är du?
spring tillbaka till dagis in tönt.
Du och Ragnar Björnloppa crewet även kallad bögpojkar. drar sååå feta rim, hahahah, Han är dålig, han kommer ingenvart om han inte tränar innan han får massa dåliga kommentarer på whoa. Träna i 1-2 år innan du spelar in dissar, eller något överhuvudtaget.
Kritik som kritik, lägger han upp något får han ta det, och även du?
bla.
Måste påpeka att du har delivery att fruktansvärt jävla hårt! Och dina rim! Ojojo!
Omg, 9 11 12? ngt mer?
No you!
Haha har du inte bytt namn än?? Yo,du tar mitt namn jag hade på pressen (Ragnar Björnloppa) & du skämms inte heller fast du inte kan komma på nåt eget? Aja nån framgång kommer du aldrig nå iaf fucking pussy
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Städpatrullen i din fäjja bitch
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
hahaha du är sämst, dissa inte dom större. lägg ner!
asså varför ger ni detta den uppmärksamheten sokm han vill ha? palla bry sig, lägg kommentarer till någon som kör seriöst och behöver dom istället
www.myspace.com/naturmusic
Word Natur , det enda killen vill är att ni ska hata på han och ge han mycket kommentarer. SSCH!
^-_-^
hehe bland det sämsta jag hört sluta dissa nån gång XD
fjant
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
b-stylen xP
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA OH MY GOD!
Ever since the moment I was born, I've been dying.
haha, snubben är så skön... dissar sina idoler med förhoppning att få hype.
Orka nån 11åring kommer och dissa halva whoa skaru inte dissa själva stilen och sidan snart också , testa skriva en låt med mer känsla i och pröva mixxa mer så kan du fixa en framtid
men att ens orka dissa asma, det har redan halva whoa gjort, lägg ner för faan!!!!
Helvete grabbar, lägg ner, till och med Stanislav är bättre...
Behöver man ens tanka och kolla elr ?
myspace.com/herrolsson026
meh tackar för allt
åhhh åhh åhhhhhh åhhh åååhh
SNÄLLA LÄGGNERRRRR!!!!!!!!!!!