I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kristoffer&tooma - saknar dig så

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-08 16:53

Kristoffer&tooma - saknar dig så

tjuhu whoa, ny låt uppe!

vers1: kristoffer
vers2: tooma

kommentera massor nu:) låten har du här

puss

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-08 19:44
UPP FÖRFAN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-08 20:19
Fin text, båda kickar det soft. Beatet passar perfekt till oxå. Öva mera och keep it up!

2008-03-08 20:32
tack för kommentaren :) fortsätt kommentera whoa!

2008-03-08 21:02
åh nu ska jag lyssna ! :)
www.znapmusic.com/klockren

2008-03-08 21:19
det här är trevliga grejjer .. en låt som verkligen berör.
det känns väldigt äkta på något sätt.
beatet var också det väldigt fint.

Kristoffer:
först och främst vill jag säga att du flowar otroligt bra. Tycker att du faktiskt ofta är väldigt duktig på att variera ditt flow. med andra ord, det blir alltså inte långtråkigt att lyssna på dig. Det mindre bra är att basen är på tok för hög i din akapella. det låter som att du sjunker ner i beatet och då förlorar rösten klang. och stuntals blir det svårt att höra vad du säger.

Tooma:
det bästa med dig tooma är att du rappar rader väldigt simpelt. du gör det inte svårt för dig och nästan alltid blir det enkelt att följa ditt rimmschema. smaksak där, men jag gillar det absolut! Tycker även du får fram väldigt bra röstläge i den här låten. det negativa är precis som med kristoffers, otroligt hög och störande bas på akapellan !?

alltså; den ända kritiken jag hade till er var en del av mixningen!

annars tummen upp, väldigt fint

www.znapmusic.com/klockren

2008-03-09 22:12
tack som fan, kommentera mera! UPP!

2008-03-10 00:23
MEN UPP SÄGER JAG! MER KOMMENTARER!

2008-03-12 18:32
Upp för denna ;)

2008-03-12 20:06
Jaja, va ska man säga.. Ni båda lägger rappen fett.. Som  vanligt ! Men precis så som Klockren säger så är basen alldeles för hög, så de sjunker ibland och man hör inte.. Men nu till comments !:
Beat:Bra beatval, har själv kickat på de en gång i tiden!
Text:Bra gjort av båda, ni lägger de simpelt..
Flow:Härligt flow!
Rim:Ni rimmar bra båda två

De va konstruktiv kritik från mig. Ni kan inte begära mer, Och nu vill ja att ni fortsätter rappa, och går och lägger er !

Pusshej Leverpastej! <3
Har jag bett om din åsikt ?

2008-03-13 23:41
tack för kommentererna, sista uppen nu! så UPP KOMIGEN WHOA ! :D